sâmbătă, 21 noiembrie 2009

No need for words...

8 comentarii:

kid2920 spunea...

ce romantic esti! :)
dulce in continuare... one of the best..

Olivia_Irina spunea...

"descreierate accidente" "cu mila si cu groaza"

things will eventually fill up with good stuff. just wait and see.

Sperminator 2.0 spunea...

ca sa citez din clasici...adica din reclama la Cola...cand o sa ploua cu covrigi...

Anonim spunea...

parca spuneati ca va reveniti dracului, de dragul alora doi cititori care mai au putin si se sinucid... cu "te iubesc su mila si cu groaza"? deeeeeeeep sigh

ne-am prost spunea...

noi(cel putin eu) ne-am revenit... strumf e responsabil cu partea de "ia-ma doamne, stingem-mi neamul"... asa ca pana imi vine mie sau lu` viorel a scrie indurati

Sperminator 2.0 spunea...

hai ca nu poti sa zici ca nu e o piesa...piesa...si daca ma superi pun Alexandru Andries - Cea mai frumoasa zi...si aia e cam la fel de piesa.

Aaron Pumn-Sensibil spunea...

Hai să fugim repede până nu bagă veritasaga...BĂ, plânge şi ăla negru cu cravată de pe blog...şi citez din ne-am prost, într-un început de post care mi-a smuls minute de hohote:
"Gata cu poponăreala!"

ne-am prost spunea...

pula mea ma sperminatoare... baga "better of dead" de la anathema si facem un cerc cu totii si ne luam venele in lung ca profesionistii...imi plac si mie piesele alea, da le ascult singur...

 


ne-am prost © 2010.