luni, 2 noiembrie 2009

Majoritatea minoritara



Stiu ca titlul nu prea are logica... Dar rabati`ma putin si o sa intelegeti... Aberatia de astazi e despre cacanaria care are loc in minunata noastra tarisoara de vreo 15 ani... Eu sunt roman. Nu ma mandresc cu asta, n`am ales asta, dar invatat sa ma impac cu ideea... Romania in urma ultimului recensamant are vreo 22 de milioane de suflete... Toti cetateni romani... De acord pana acum? Mie mi se pare logic... Dar problema nu e cu majoritatea, ci cu minoritatile, fie ele etnice, religioase, sau sexuale... Nu`s rasist si nici homofob( bine poate putin acolo, ca e in genomul meu de roman)... Care pula mea e faza cu drepturile minoritatilor... Eu credeam ca intr`un stat democrat al secolului 21, toti cetatenii au drepturi egale... care pula mea e scopul drepturilor minoritatilor... Ei nu au aceleasi drepturi ca si noi? De ce tre sa fie ei cu 3 coaie deasupra tuturor... Nu inteleg! Chiar nu intelg... Vor placute bilingve? Pai de ce pula mea? Nu suntem toti cetateni romani, si in principiu tre sa vorbim toti romaneste? De ce mai e nevoie. A, ca vor invatamant in limba materna... Pai in gatu` mat`tii, nu te`a fatat ma`ta intr`un spital romanesc, unde un doctor roman te`a adus pe lume, si un functionar roman ti`a completat certificatul de nastere(ma refer la cetatenie nu la etnie)... Pai atunci, daca toate astea s`au intamplat in aproximativ ordinea pe care am insirat`o eu, cum poti sa ai tupeul sa`mi zici ca tu esti ungur, tigam, sas, secui, lipovean, etc., atata vreme cat tu de fapt esti roman... Chiar e asa greu de inteles chestia asta? Se pare ca da, si de fiecare data toti politicienii si latraii de la ONG`uri bat moneda pe tema asta... Hai sa facem ONG`uri pentru copii rommi. Da` pentru copii romani? Aia nu conteaza? Aia din muntii apuseni, rupti total de civilizatie, care nici curent electric n`au, aia ai cui pula mea sunt? Pentru ei de ce nu se fac baluri de caritate, si nu se mananca cacat. Noi, astia romanii, nu mai contam in tara asta de cacat? Hai sa`i pupam in cur pe tigani ca le`a confiscat regimul comunist averile? Dar pe romanii care au fost dati afara in urma nationalizarii si trebuiau sa plateasca chirie in propria lor casa cine`i mai pupa`n cur? De ce pula mea tre sa facem scoli bilingve, cand cacatii de la Academia Romana schimba "nici o " in "nicio",ca sa scada rata analfabetismului... Pentru aia din creierul muntilor care merg cate 20 de kilometrii pana la scoala, pentru aia de ce pula mea nu se face macar o scoala generala, nu un liceu? De ce pula mea punem pe tapet, ideea de minoritate cand pana la urma toti suntem CETATENI ROMANI? De ce de fiecare data sunt luati in brate minoritarii... Se consuma milioane de euroe pe campanii anti-discriminare... Nu ma intelegeti gresit, e ok. Dar n`ar fi mai logic sa se cheltuiasca milioane de euro pe scoli spitale si alte chestii necesare unei societati functionale? Se tot caca pe ei ca vor ungurii autonomie. Bun hai sa le dam chiar independenta... Daca asta vor... Singura granita va fi cu Romania... E logic... Bagam taxe vamale de o sa`i usture in cur, o politica externa de factura nazista si sa vedem daca o sa le convina independenta cand or crapa de foame... Si o sa vina ONU si o sa zica ca e tratament inuman. Dar tratamentul care ne este aplicat noua majoritatii de ce pula mea nu`l ea nimeni in seama? Chiar e ok ca majoritatea oamenilor sa devina minoritari din punct de vedere al atentiei? Mie nu mi se pare logic... Cum sunt homosexualii, faca parade, fac pe mortii mamii lor... Iti place sa te futi in cur? OK? Fa`o la tine acasa, fara sa`mi bagi mie pe gat preferintele tale sexuale... Vezi tu, ca sunt neintelesei, ca nu`i respecta? Ba, nu zic ca e ok sa fi poponar, dar daca esti tine`o dracu pentru tine... Tie ti`ar convenii sa fac un miting in care mi`o trag cu o gagica? Nu pentru ca tie nu`ti plac si`ti repugna ideea... Vrei sa fii tratat cu respect, respecta`ma pe mine in heterosexualitatea mea... Si mai e faza aia ca vor sa adopte copii... N`as accepta chestia asta nici in ruptul capului, nu din considerente religioase, ca oricum mi se rupe pula de Biserica, si din ratiuni psihologice... Daca cineva poate sa`mi spuna mie ca un copil in al carui certificat de nastere scrie mama Ion si tata Vasile poate sa aiba parte de o dezvoltare psihica normala, ii recomand sa se spanzure de balcon... Asa ceva va fi imposibil... Si de ce zic asta? Cati dintre voi ati intrat in camera parintilor din greseala cand erati mici, si mamica era cu cracii in tavan in timp ce taticu fora adanc? Daca ati patit asta n`ati fost oarecum socati? Imaginati`va aceiasi chestie, dar de data asta in locul mamicii este un nene paros care o ia in cur? Vi se mai pare atat de normal? E de cacat ca fiecare sa vina sa ceara drepturi pentru ca e minoritar, atata timp cat Constitutia acorda drepturi si libertati egale din toate puncetele de vedere? Toti avem dreptul la asociere, la invatamant, la un proces corect, la prezumtia de nevinovoatie... Si daca vre`un minoritar din orice categorie citeste asta si se gandeste ca nu sunt repstectate drepturile ii transmit un calduros futu`te`n inima, ca si noi majoritatea minoritara suntem in aceiasi oala... Hai pa.

2 comentarii:

bullshit spunea...

Antonescu de traia.......

ne-am prost spunea...

Nu Antonescu frate... Tepes daca traia... Deja toata chestia nu mai e ca uram o anumita etnie... Chiar nu crezi ca exista la ora actuala oameni care chiar ar merita sa moara impuscati in cap fara proces? sunt vreo 300 numai in parlament...

 


ne-am prost © 2010.