miercuri, 25 iulie 2012

Dependenta de ghiozdan

E belita! Cum sunt altii dependenti de heroina, bautura sau de sex cu animale asa sunt eu dependent de ghiozdan. Dependent d'ala serios. Nu plec de acasa fara el, nu conteaza daca am ce sa pun in el sau nu trebuie sa il am la mine. Deobicei tin in el cablu de la telefon, bricheta cu floricele pentru situatii neprevazute si ochelarii de soare. In rest...gol. Imi iubeam ghiozdanul si am avut o relatie frumoasa cu el. Dar soc si groaza: ieri s-a rupt fermoarul! Am ramas al nimanui...am ramas ghiozdanless...

                                                                         :((((

Fac apel la inimile generoase ale cititorilor. Vreau si eu asta cado':


2 comentarii:

the bitch spunea...

ca de la un rucsac-addict la altul: bai, te ajutam, dar nu imi place ala pe care ti l'ai ales :))

ruxia spunea...

da iban ca donez eu pentru un rucsac d'ala:)

 


ne-am prost © 2010.