miercuri, 4 noiembrie 2009

La multi ani Ne-am Prost!!!


La multi ani Ne-am Prost!! Ai implinit (cu greu ce-i drept, 100 de intrari)...pe aceasta cale vrem sa multumim celor care ne-au sustinut, casei de discuri, impresarului, mamei mele, mamei lu' Ne-am prost, mamei lu' Depanatu' si nu in ultimul rand fanilor nostrii...:)) Lasand gluma la o parte, lasand caterinca proasta nu pot decat sa spun ca ne-am prost a marcat macar putin cei mai frumosi ani, a fost o parte din ei, parte fara de care nu ar fi fost la fel... unde am mai fi publicat discutile retardate despre futai din Jeg, dumele date la oboseala despre ejacularea la gagici, unde ne-am mai fi elogiat facutatea?!?!...nu am fi avut unde...si s-ar fi uitat usor, usor. Ne-am prost a fost felul in care noi am imortalizat viata de student, fiecare in felul lui...Un singur regret am, ca nu l-am facut din anu' I semestrul I cand ne-a traznit ideea...dar ne-a fost lene...tipic nu?:)) Dar daca facultatea s-a terminat asta nu inseamna ca si ne-am prost trebuie sa moara. Hai sa il tinem in viata (aviz Depanatu') de dragul lucrurilor care au trecut si de ce nu...de dragul lucrurilor care vor veni! Nu ar fi frumos sa avem unde sa ne scriem frustrarile cand vom avea 30 de ani si tocmai ne-am intors de la sedinta cu parintii a lu' ala micu'? Asa nu vom uita niciodata unul de celalat si vom avea motiv sa ne gasim la bere si la 90 de ani ;) La multi ani all : prieteni, prietene, iubiti, iubite, colegi, colege...la multi ani all...Sa ne citim cu bine si la Ne-am Prost 10.000! hai pa...

7 comentarii:

ne-am prost spunea...

vai coaie mersi... nu stiam ca simti asa pentru mine... :))

Sperminator 2.0 spunea...

Evident ca aja simt pentru tine copilu'...nu era vorba de tine oligofren infatuat...vorbeam despre blog...copilu' NOSTRU intelectual...parinte denaturat ce esti:))

ne-am prost spunea...

daca si ce facem noi e intelectual se duce dracului lumea bucata cu bucata

Sperminator 2.0 spunea...

bah...incercarea moarte nu are...macar mai scriem si noi ceva si mai si citim pe deasupra...pt mie e o activitate destul de intelectuala:)

Olivia spunea...

Happy 100 posts >:D<
A intrat inapoi si Depanatul... :D

Oh boy... reinvie cu pofta ne-am prost-ul.

I wove you guys...

Sperminator 2.0 spunea...

multumim olivia:) ne place sa vedem ca inca ne citesti! Te mai asteptam pe la noi si poate ne mai vedem si noi toti la biliard & bere ca in vremurili bune:)

kid2920 spunea...

la multi ani!!! sau... la multe posturi!! (?)

 


ne-am prost © 2010.