joi, 24 mai 2012

Epic noobs of Diablo III - Poveste romantata

... astazi in zorii zilei pe cand soarele sangera pe cer strapuns de sulita rece a orizontului, a cazut... A cazut Lordul Intunericului, a cazut Raul Primordial, a cazut...Diablo!
16 ani le-a luat muriotorilor sa hotareasca soarta bataliei dintre Rai si Iad, batalie ce dainuia de eoni, eoni lungi scaldati in sange nemuritor. Dar iata povestea din spatele povestii:

14 mai 2012 - ora 23.35 - la Emag la Crangasi

Mai erau cateva minute pana la momentul pe care il asteptam decand eram eu mic. Lansarea oficiala Diablo III.
Mult omenet in fata la Emag fuma nervos. Eu cu prietena, amicu' Silviu cu prietena, Atty si Mihalachi cu prietenele erau deja acolo.

-Vai coaie, cata lume!
-O sa mearga repede, dai banii, iei discu'...

ora 23.45

Se deschid usile. Lumea intra buluc, orice ordine a sosirii se duce pulii de suflet, urcam, ajungem la o coada mai mult rotunda decat lunga. Achivement unlocked: Leeroy Jenkins. Fetele capituleaza repede, pleaca sa se plimbe. Lasa, macar am luat postere moca...

-Vai coaie, cata lume!
-Bha zici ca esti nebun, merge repede...dai banii, iei discu'...

Pe un un ecran, facut din mai multe monitoare cu coloritul diferit de zici ca era arlechin, rula un cronometru pana la lansare.

- 12 minute, abia astept sa ma joc...
- Stai sa il luam, nu vezi coaie cata lume e?
- Bha...o sa mearga...baga-ti pula...astia de ce s-au postat numa' la 2 case de marcat din 10 disponibile...?
-...

ora 00.00

Toata ceata de tocilari am numarat orgasmati 3...2...1... HAI CU DIABLO IN PIZDA MATII!!!...si s-a dat drumu' la case. 2 din 10 case... 2 vanzatoare la 2000 de boschetari.

-Io ti-am zis ca e multa lume...
-Nu e coaie multa lume, sunt casiere putine ca sunt astia oligofreni...

De pe la 23.55 un nene incerca sa faca momentu epic si sa dea play in full pe monitoarele alea la cinematicu' jocului si ii iesea numa' separat in fiecare televizor. Dupa vreo 15 minute de incercari in care reusea ba in cate un monitor separat, ba fara audio, ba fara video a reusit. Geniala a fost privirea lui tocilaro-seducatoareo-mandra spre un grup de fete dupa ce a reusit. Achivement unlocked: Tocilar Libidinos.


ora 00.30

Cu 4 centimetrii mai aproape de casa.

-Io ti am zis ca ...
-Lasa-ma in pula mea in pace!!!


ora 00.35

Dau drumu' la toate casele. Ajung repede la casa. De dupa monitor o tanti care semana cu bossu din actu' I se uita plictisita la mine.

-Numele? ... zice ea.
-Ce?
-Numele si prenumele!!!
-aaa...al jocului...?!? ...aaa...Diablo....Trei...?
-Nu dom'le, al tau!
-Pai de ce?
-Pai pentru formular!
-Ce formular?
-Pentru joc?
-Ce...formular...ce...joc?? Despre ce vorbim??
-Da-mi dom'le numele sau numarul de telefon sau iesi din coada!!!
-Alex Grigore
-...mmm...nu te gasesc...
-Ceaaa?...unde sa ma gasesti? (e pe droguri asta,sa mor...nu ma vezi fa la ghiseu?? unde sa ma cauti, prin pat??)
-Nu sunteti aici!
-Ba da sunt aici! nu stiu unde ma cauti tu, da' io am venit cu banii, doo milioane juma' sa imi cumpar jocu'...
-Pai si precomanda?
-...ce precomanda? am venit cu banii cash, dau banii iau jocu'...nu?
-Nu ca nu merge fara precomanda!
-Pai si io ce fac acum?
-Mergeti la colegu' in spate sa va faceti precomanda! Urmatorul...
-Pai da nu se poate sa...?
-URMATORUL!!!

ora 00.40

Mergem spre colegul unde se face precomanda injurand toti. Toti mai putin amicu' Mihalachi. El stia. Isi facuse. Acum 4 luni sa fie primul. De doua ori sa fie sigur. N-a zis la nimeni...

-Salut colegu', sunt stimatu' cumparator. Am venit sa imi fac precomanda ca sa pot sa ma apuc sa stau iar la coada aia uriasa...
-Aaa...pai trebuia sa va faceti din timp. Dar lasa ca facem acum. Dar ce, nu stiati?
-NU! (ba da coaie, stiam da' imi place sa stau la 1 noaptea la cat mai multe cozi interminabile in magazine de IT si sa ma frec de pusti de 14 ani plini de cosuri in ingramadeala)
-Da...facem acum...da...acum...aici...parca...nu nu nu...s-a blocat sistemu'...nu aici...parca aici...Cash sau card?
-Card, astia 2milioane juma' i-am scos din portofel sa imi fac vant...
-...
-(idiot...)
-...Gata domnu'...puteti sa mergeti la coada!

 ora 00.50

Nu am mai stat la coada ca deja faceam spume la gura si ne am bagat in fata.

-Tot io sunt, am facut precomanda!
-Numele?
-Alex Grigore!
-240 RON!
-poftim...

...hcar hcar hcar hcar imprimanta, scoate chitanta si imi intinde.

-Urmatorul!
-Pai...si jocu??!!??!!??!!?? ( bagamias pula in mata si in toti sfintii matii iti bati pula de mine??? sa ii bagi lu mama aia tarfa hartii in dvdrom!!!)
-Pai de jos!
-..alta coada???
-URMATORUL!

                                                                            :(

ora 01.00

Am ajuns jos, am intins chitanta am luat discu', am facut poze de grup cu jocurile si cu afisele ca orice tocilari care se respecta si am iesit. Sentimentul pe care l am avut atunci cand am atins carcasa DVDului a fost comparabil cu ala pe care l am avut cand am pus prima oara mana pe o tatza! EPIC!:D

01.05 - 01.10 - tigara de dupa, 01.10 - 01.25 taxi.

ora 01.30

Am intrat incaltat si am pus jocu' la instalat. Copertile sunt in romana:(...vrajitoarea de apa, bufnitura razboiului...ce cacat obosit! Merge greu...greu rau 5% in 5 minute. Quadcoreu meu e pentru prima data depasit de situatie. Astept, fumez, astept, fumez. astept, fumez...
La 75% a inceput sa tipe calculatoru' si s-a restartat. Sunt profund ingrijorat. Frigea hardu de faceai ochiuri pe el. Oare mai merge?Atty a terminat de instalat, se joaca...eu mesteresc la calculator...Dumnezeii matii!!!
Se raceste hardu, dau restart, pun iar la instalat, fumez. Merge mai greu. 100%. It's hammer time!!!
Intru un joc, bag idu' si parola...loading...si...error 37!!! Mortii lu' mama ta!!! Bag parola iar...loading...error 37, sever full! pfooooa...tu'ti maica si gatu' ranitilori in pizda ...
Intru pe forumuri, ce sa vezi? urla universu', nimeni nu putea sa intre, totu' era blocat. EPIC FAIL!


ora 02.15

Mult mai tarziu si juma de pachet de tigari mai incolo lafel. Blestemam marunt din buze. Atty se juca, Rusu se juca, Mihalachi se juca, reusise si Silviu de vreo 10 min. Suna Silviu:

-Ce faci cuaie? Mai intrii?
-Ma fut in el de joc...nu intra...Bag #$5*..@*%^ in maica lor...
-Mai incearca mha, asa am facut toti...
-Bine mha...
-Hai ne vedem in joc!
-Sper...

Intru iar, bag id si parola, ce crezi? se logheaza!!! Dau mesaj victorios lu' Silviu: "Am intrat!". Fac repede barbar si inecat de emotie apas "Start Game"...loading...si intra in joc. Ma uit bine, misc mausu', ma frec la ochii, ma mai uit odata bine...ce sa vezi?! o mare pata gri inchis peste o alta pata gri ceva mai deschis...asta era grafica pe care o pricepea calculatoru meu. Pentru cacatzoiu asta ati stat voi 12 ani sa faceti joc. Dau restart iar si iar, lurez in compatibility, setari de display, setari de placa, setari de monitor. ALL FAILED! Depresie si disperare.

ora 03.00

Astia se jucau de rupeau tastatura. Da Marius mesaj:

-Mai intrii ma? ca sunt deja lvl 7 cu barbaru!!!:)

Nu raspund nimic, injur. Ma mai uit pe net. Intru pe un forum pe battle.net. Iata ce gasesc:
 "Issue Description:
We’ve recently identified an issue where some of our legacy graphics products are producing certain artifacts in Diablo III and The Elder Scrolls V: Skyrim with our latest release of Catalyst™ 12.4. This issue only affects users of ATI Radeon™ HD 2400, 2600, 2900, 3400, 3600 and 4500 graphics cards under Windows® Vista® and Windows 7


Ce crezi? Eu am ATI Radeon HD 3600...
  
Ajusesem sa cred ca totul e pierdut. L-am sunat pe Silviu si i am zis cu glasul stins :

-Coaie, mie nu-mi merge...
-Aoleo frate...imi pare rau (pe fundal se auzea jocu'). 
-Hai ca mai incerc maine. Noapte buna!
-Noapte buna.
  
ora 04.00


M am culcat amarat si am visat ca calculatoru meu era la un salon de tatuaje si diablo ii tatua 4X86 pe placa video si radeau impreuna de mine.

Au trecut  24 de ore pana am facut sa mearga treaba. Am reistalat tot ca sa mearga. Cu tot cu placa video. 
Eram plin de spume pana am intrat. Genial. Nu am putut sa ma dezlipesc. A meritat fiecare dintre cei 12 ani de asteptare si fiecare neuron sacrificat pe altarul nervilor de cand l am luat. EPIC WIN!

Acum mi am dat demisia de la munca, mai am preaviz pana pe 31. I wanna play my life away...in rest...











13 comentarii:

axl spunea...

mie nu imi merge:((((

the bitch spunea...

keep tryin'
o sa mearga la un mom dat ;)

@strumf: fazele cu comanda si precomanda la emag sunt epocale. cred ca orice muritor mai mult sau mai putin din bucuresti le-a trait..

spor la joc!

Sperminator 2.0 spunea...

MULTUMESC!:)

Alexia spunea...

pe bune ti-ai dat demisia?

Anonim spunea...

ejti nibun!!!:)))

Sperminator 2.0 spunea...

dap, mi am dat demisia:)

Lore spunea...

Bahahahahahahahaaaaaaa!!!

Ana spunea...

hai recunoaste ca nu de-asta ti ai dat demisia, ca altfel te bat :))

Anonim spunea...

Cuaie te inteleg perfect, si eu daca as fi avut 250 in mana pt joc ar fi trebuit sa fac un efort imens sa nu merg in prima zi dar totusi era de anticipat faza cu statu la coada daca nu aia cu precomanda. In rest te felicit ca ai avut cohones sa-ti dai demisia, cred ca multi din cei care au luat jocul ar fi vrut sa faca asta . Tot ce sper e sa nu-si dea demisia si prietena... ;)

Sperminator 2.0 spunea...

bine, mi am dat demisia si pentru minunata excursie dar si diablo a avut un cuvant important de spus:))

Sperminator 2.0 spunea...

@Anonim: prietena si-a facut si ea caracter:))

Anonim spunea...

Anonim87 : Ma gandeam ca ar fi si ea cu jocurile ca altfel diablo iesea draku din joc si te alerga prin casa cu matura

Sperminator 2.0 spunea...

nu e cu jocurile dar asta vad ca a prins-o

 


ne-am prost © 2010.