miercuri, 4 noiembrie 2009

ALO!!! MA AUDE CINEVA?!?!


Buna de dimineatza! Am decis ca este momentul sa mai scriu si eu pe blog si asta din terte motive...unu la mana: sa nu ii dau satisfactie lu' Ne-am prost ca e el Dumnezeu' blogului si ca taie si spanzura dupa cum i se scola lui pula in fiecare dimineatza:)), doi la mana: iar am o dimineatza antisociala ca m-am uitat la Badea in timp ce vecinu' de la 3 asculta manele cu volumu la maxim si m-am gandit ca mai bine vomit ceva nevrotic pe blog decat sa ma duc sa ma pis iar pe usa lui, trei la mana: cand am deschis geamu larg acu' 10 minute sa ma bucur de aerul curat al diminetii cu care sa imi umplu plamanii si nu am reusit decat trag adanc pe nas miros de cacat de la canalul din fatza blocului care refuleaza de vreo 3 zile nebagat in seama de autoritatile competente:)) si am auzit o tiganca care urla din toti plamanii ei :" BAH MARIANE SA II ZICI LU' NENOROCITU ALA DE FRAC'TU SA IMI DEA BANII CA MA PIS PE MORTII LUI DE NEAM PROST!!!"...si atunci m-a lovit: Ne-am prost...blogu' bah...hai sa scriem...ca doar am promis ce dracu'. So'....iata-ma scriu...problema este ca nu am nici cea mai vaga idee despre ce. In speranta unu trafic de doamne ajuta o sa facem un text frumusel despre...gripa porcina, Baselu', Guvern, iarna care se apropie, mogulii de presa, emotiile de toamna (nu a lu' Nichita alea autohtone legate de intretineri, chirii, concedieri, tzoale mai groase sa nu ne inghetze coaiele in ger, haleala and co) deci in ca sa cristalizam ideea, un textuletz despre viatza in Romanica in zilele noastre( cu oarescare "intromisiuni":)) in trecut si viitor (viitor, adica 2010-2012, ca oricum dupa murim toti si ne ducem la mama lu satana). Si cum pot sa incep altfel epopeea urbano-socialo-politica decat cu subiectul anului (nu, nu moartea lu Michael Jackson...nu, nu criza economica ca treburile astea ii framanta pe oamenii civilizati, aia care mai au nitel respect pentru arta sau pe aia cu suficient cap pe umerii care sa se gandeasca ca au nevoie de bani sa traiasca si dupa luna lu' decembrie, luna minunatelor alegeri prezidentiale) ati ghicit: pam-pam-pam : GRIPA PORCINA!!!.

1. Gripa porcina sau panica vietii

Nu neg existenta acestui nou virus, as fi nebun si inconstient sa o fac, dar nu credeti totusi ca se face un pic cam mult tam-tam pe aceasta tema? Am inteles e o tulpina mai a dracului de gripa cu care nu e foarte de joaca si cu care daca nu esti foarte atent ai toate sansele sa o si mierlesti. Buunnnn. Bilantul mondial al gripei este de 5.700 de morti in vreun an de zile.Condoleate. Dar bilantul mondial al cancerului este de 7.012.589 in 2008 si nu tipa toata presa de parca ar fii sfarsitu' lumii...sau ce...cu oamenii care mor de cancer ne-am obisnuit?!?...sau cu oamenii care mor de SIDA....sau de tuberculorza etc. Nu zic ca indemnurile pe care le lanseaza presa cu :duceti-va la doctor, spalati-va pe maini, mai faceti un dus macar din cand in cand ar fi rele...dar de la o campanie de informare si responsabilizare a societatii pana la o isterie nationala e drum lung, foarte lung...prea lung. Isteria e atat de mare incat deja au aparut teorii ale conspiratiei de genu': virusu' e facut de americanii ca sa mai rareasca o din populatia deja supraaglomerata a planetei, sau ca acest virus facut in laborator de cine stie ce savant nebun este raspuns la criza economica mondiala pentru ca daca nu poti gasii banii pt aproape 7 miliarde de locuiori alta solutie nu ai decat sa le mai reduci numarul, sau ca cele 1.300.000 de doze de vaccin antigripal de productie mioritica alflate la Institutul Matei Bals se vor ditribuii doar pe spaga si relatii si ca noi restu vom murii in chinuri groaznice. Deobicei cand apare vreo teorie a conspiratiei sunt primu care o ia in bratze...dar totusi sa fim seriosi. A se nota ca scriu postu asta avand febra destul de mare de vreo doo zile deja...daca se afla ca am murit la scurt timp...inseamna ca I was wrong:)). Ca sa inchid responsabil primu' capitol al postului nu pot decat sa zic: "daca aveti tuse seaca, secretii nazale apoase si febra peste 38 grade celsius prezentati-va de urgenta la spital, la sectia de boli infectioase"

2. Baselu
', sacu' fara fund, criza economica si dictatura voalata

Bun venit in Romania. Tara dictaturii din ce in ce mai putin voalate. Ce ma face sa zic asta...cred ca e evident...Avem un presedinte care in disperarea lui nu mai tine cont de nimeni si nimic, nici macar de constitutie. La el toate legile au caracter consultativ...se plange ca tara e in criza si el nu face nimic decat sa o adanceasca...prin declaratiile pe care le face, prin actiunile pe care le intreprinde prin scandalul pe care il promoveaza cu atat nonsalata. Nu sunt bani...pentru pensii pentru salarii pentru nimic practic...solutia...sa facem parlament unicameral si astfel sa economisim vreo 1.1 milioane de euro pe an...bun...dar doar deplasarile presedintelui in tara au costat pana acum vreo 7 milioane de-a lungul mandatului...deci..economie doar de la altii...plus k campania asta prezidentiala pare a avea fonduri nelimitate in aceste vremuri de restriste:))...a numarat cineva care panouri are Base pe DN1 sau pe Stefan cel Mare...nu cred ca a vazut Romania atatea panouri electorale in toate campaniile electorale din '89 incoa'....tot amentinta cu mult tupeu ca dizolva parlamentu' chiar daca nu mai are dreptu asta de vreo 5 luni...o tine aiurea cu un premier care oricum nu are nici o sansa in parlament doar ca sa ramana guvernul demis in functie pana la alegeri pt a isi facilita niste manevre personale...In fine...nu a vazut blogu asta politica toata viata lui...deci nu pot decat sa termin cu:" fiecare tara are conducatorii pe care ii merita!"

3. Emotie de toamna

A venit a venit toamna acopera-mi inima cu ceva...o sa fiu scrut si cuprinzator...io unu' zic ca dupa alegeri o sa belim toata pula...si nu in modu' fun. O sa bubuie preturi, chirii...si salarii si pensii mai subtire spre deloc...toti banii pe care ii avem acum sunt canalizati pt a tine Romanica intr-o bula de sapun...care odata cu pierderea interesului politicianului catre masa amorfa si decerebrata care odata la 4-5 ani isi gaseste numele de "alegatori" se va sparge( se va sparge el balonu' ...am zis ca am febra si ca ma concentrez fix pula)...cu alte cuvinte...cumparati-va pezmeti si umpleti butoiu de varza cu apa...o sa aveti nevoie. Hold on to your panties ladies!!!:))




Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.