sâmbătă, 9 mai 2009

Să fie COIU, coaie

În calitatea mea de lider spiritual şi spirtual al organizaţiei, întrucât eu mă ocup de dezinfectarea nou-veniţilor şi aprovizionarea cu răchie a şedinţelor de organizaţie, în poziţia mea de lider indiscutabil al mişcărilor de integrare, reintegrare şi re-reintegrare ale proaspetelor adepte (cu adepţii se ocupă colegul meu de tron, ne-am-prost), în titulatura mea de unic făuritor al Cartei Coitus Interruptus, un fel de Ceaslov coranic al organizaţiei, în persoana mea de Mare Falus de Răzeş, ordin acordat chiar de M.A.T.A (măsurători adevărate total asociation), în statura mea de drosofilă centuriană a regnului uber-mamifer, adică Pielea Pulii, în onoarea mea de Doctor Horroris Causa pentru cercetările şi rezultatele remarcabile în orice domeniu vrea pula mea, declar următoarele:
Îmi dau demisia.
Astfel:
- nu îmi va mai fi asociat numele cu organizaţia COIU.
- renunţ la toate titlurile pe care le-am enumerat mai sus, mai puţin la Mare Falus de Răzeş, întrucât MATA este o asociaţie independentă de COIU, iar premiul îmi aparţine exclusiv.
- Renunţ la pager-ul de serviciu.(Cine pula mea mai foloseşte Pager în ziua de azi, până şi ăia de la PULA – piticii umflaţi labagii şi alienaţi- au DIGI mobil)
- Vreau să fiu şters de pe plăcuţa de ctitor al COIU (se spală cu săpun că e scris cu cariocă)
- Îmi iau cu mine adeptele, adică pe nimeni, adică pula şi voi rămâneţi cu adepţii, adică toţi, adică mai multe puli.

Motivele demisiei mele din COIU sunt următoarele:

- e un pişat de organizaţie.
- atât

Probabil, în viitorul unei vieţi viitoare mă voi reîntoarce în COIU. Sau nu.
Al vostru cu drag,
Labă-de-urs-orb-de-labă,
Viorel.

(şi dacă întrebaţi între voi dacă mă cheamă sau nu Viorel, vă fut în gură de ignoranţi)

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.