joi, 21 mai 2009

Epifanie

De ceva vreme nu am mai scris. Am trecut printr`o perioada confuza a vietii. Stateam si ma intrebam care e rostul felului meu de a fi.M-am gandit la toate lucrurile pe care le`am zis, si mi`am dat seama ca am un mod gaunos de a privi viata, in loc sa stau sa incerc sa traiesc cat mai frumos, sa ajut mediul, sa ma bucur de orice. Am stat si m`am gandit si mi`am dat seama de cateva lucruri

1. Jignirile de orice fel nu sunt decat o forma de refulare a unei frustrari. Citesc si acum si nu imi dau seama de ce am jignit minoritati religioase, etnice sau sexuale. Ma simt foarte prost.

2. Cu totii suntem oameni si nu are rost sa discriminez pe cineva prin simplul fapt ca este diferit de mine, cand de fapt ar trebui sa ii accept si sa invat ceva de la ei.

3. Glumele proaste despre oameni cu anumite defecte, sau care nu intra in tiparele impuse de societatea perfectionista, nu isi au rostul, deoarece suntem doar diferiti ca aspect, in suflet suntem cu totii la fel.

4. Religia nu este decat o forma de iubire a aproapelui, si ca ea este complementara stiintei, pentru ca explica anumite lucruri pe care stiinta, in stadiul inca de invatare, nu le poate explica.

5. Si ca o ultima concluzie, mi`am dat seama ca, unii dintre voi, citind aceste randuri, chiar ati pus botu`. La caprarie cu voi!!!!!!!

2 comentarii:

Alex spunea...

inainte de ultimu paragaf ma gandeam sa postez un comment sa intreb daca chiar sunteti voi:))

ne-am prost spunea...

vere, da` promt ai mai fost... ce dracu`... om avea multe defecte, da ipocriti nu suntem... in continuare sa ne batem pula de toate rahaturile care sfideaza logica normala... urmeaza boicotarea alegerilor... sper... >:)

 


ne-am prost © 2010.