luni, 4 mai 2009

Leapsa?!?


Sunt... inca pustiul blondutz si zvapaiat din banca a 3 a, randul de la geam, care nu ajunge cu picioarele la podea...
As vrea... sa pot sa creez utopia in care sa traim cu totii fericiti...
Pastrez... un firicel de speranta in buzunar... langa tigari...
Mi-as fi dorit... sa imi fi ramas ceva mai mult de un firicel de speranta...
Nu imi place... culoarea pe care o am pe peretii...
Ma tem de...de mine daca voi pierde si acel firicel de speranta...
Aud... telefoanele din ce in ce mai des...
Imi pare rau... pentru lucrurile pe care le spun atunci cand sunt nervos...
Imi plac... diminetile insorite, dupa-amiezile ploioase, noptile cu luna plina, brunetele cu parul cretz si lung, savarinele, cuvintele frumoase, Queen, blugii largi, picturile lu' Dali, berea ieftina, sunetul marii, atingerea nisipului, telefoanele Motorola, amintirile depanate la cafea, incurcaturile stupide, freziile, cainii Arlechin, parfumul Full Speed, baschetii comozi, jocurile pe calculator, mirosul de fata abia iesita din dus, Bucurestiul seara, Benny Hill, Anthony Hopkins, Meet Joe Black, Metallica, salcamii, plimbarile cu barca, baile lungi si fierbinti, Craciunul, mirosul de cozonac la cuptor, zgomotul ploii in geam si multe multe altele...
Nu sunt... tot ce as putea fi...
Dansez... ca un invalid de razboi lovit de parkinson, epilepsie, reumatism si atrita...
Cant...I'm singing in the rain cand fac dush si Eye of the tiger cand fac sport desi la niciuna dintre ele nu stiu versurile...
Niciodata... nu as vrea sa dezamagesc pe cineva...
Plang cand... da pe dinafara...
Nu imi place de mine pentru ca...ma plang mai mult ca o femeie in travaliu...
Sunt confuz...cand suna ceasu'...
Am nevoie... timp, liniste, sanatate si fericire...
Ar trebui... incerc mai mult...

Pthiuuu'...gata...

PS: tot ce am spus mai sus este de o sinceritate stupid de sincera :)) si sper sa nu fie folosit impotriva mea pt. a se orchestra ulterioare bascalii. Multumesc:D

5 comentarii:

ne-am prost spunea...

asta ce pula mea era... un aveertisment pentru mine si depanatu... stii bine ca o sa te arzi... cat de curand....

Sperminator 2.0 spunea...

Sunt mai pregatit ca moartea!!!Bring it on!!!

kid2920 spunea...

Marfa!! acum te cunoastem mai bine!!! he he he!!!
You've got issues!!! =))

Sperminator 2.0 spunea...

O dragutza si o simpatica ca intodeauna miss Lee;)

zupergirl spunea...

asa te vreau, macar aici sa zici :)

 


ne-am prost © 2010.