vineri, 22 mai 2009

Europanarame, sau ceva de genu`

A venit dragii mosului, acel moment, care era oarecum inevitabil, in care o sa scriu despre locul unde neamurile proaste se gasesc in abundenta... Daca nu v`ati prins este vorba de politica... Am evitat oarecum momentul, si ma gandeam ca o sa scriu undeva prin noembrie, cu ocazia alegerilor prezidentiale, numai ca campania asta de cacat cu europulameaparlamentare ne ofera atat de multe incat nu puteam sa ignor cu nesimtire tonele de prostie care navalesc spre ochii si urechile noastre prim mass media... Initial am vrut sa fac un fel de complot, poate reusim sa boicotam rahatu asta care urmeaza sa aiba loc... Dar mi`am dat seama ca mai bine ma bat cu morile de vant, deoarece altii mai rasariti au incercat inaintea mea si au esuat... Deci ma rezum la ceea ce imi place sa cred ca stiu sa fac(glume proaste binteinteles), despre anumiti romanasi care isi doresc cu ardoare sa ne reprezinte in Europa( ca nu ar fi de ajuns hoardele de hoti si violatori pe care le exportam din 90 incoace)

1. Primul pe lista de azi este unicul si inegalabilul Corneliu Vallium Tudor



Saracul are o frustrare ca nu mai are loc in parlamet sa manace cacat alaturi de Paunescu, si viseaza la o cariera in care sa faca spume la gura la Bruxelles. Tribunul, care ne`a obisnuit cu discursurile pline de patos, copiate de la alt mare geniu care avea orgasme cand tinea cate o cuvantare, s`a hotarat sa termine mafia din Romania de la mama dracu`. Singurul motiv pentru care l`as vota ar fi doar daca as sti ca o sa castige, si vreo 4 ani sa nu`i mai vad muia tinand cuvantari despre starea natiunii. Chiar ma gandesc sa ma duc sa`l votez, doar ca sa mai am motive sa mai rad si eu, cand o sa`l vad la tribuna parlamentului european, mancand cacat despre marea conspiratie iudeo-masonica, sau despre implicare serviciilor secrete parapsihologice. Chiar ar merita ca idiotul sa ne mai faca de cacat si pe alte meleaguri. Ca sa nu mai zic ca s`a aliat cu un alt preferat de`al meu:

2. Gigi"Pac-Pac" Becali




Ok, daca Vadim are seriaose probleme psihiatrice, aliatul lui in lupta impotriva mafiei, ar aspectul unui gangster din anii `40, si mintea unui copil lovit de screloza in placi din Afganistan. Pe langa faptul ca Jiji are grave probleme sinaptice, din discursul lui nici cel mai inteligent om nu ar putea sa scoata doua chestii inteligibile. Sa trecem acum la doctrina lui, infamul PNG. Poate unii nu stiti, dar cacatul de partid pe care il conduce nu este infiintat de el, ci cumparat de la un alt ilustru conducator masliniu, Viorel Lis, fost primar al Capitalei. Ideea era la inceput sa faca un partid al tinererului si alte cacaturi( singura problema era ca avea sa fie condus de nene la a 3-a tinerete). In momentul in care Jiji s`a hotarat sa faca si politica( asta pe langa numeroasele premii pentru literatura si tuns oi), a intors la 180 de grade directia politca a partidului, probabil in viziunea lui lipsind un partid crestin in peisajul muioritic, ceea ce e de`a dreptul de ultima generatie, de care nimeni nu a auzit in toata istoria Romaniei. De vadim stim ca are poze cu Zelea Codreanu si cu Adolf in dormitor, in schimb, despre parerile politice ale Razboinicului nu prea se stiu multe. Probabil este un colaj din cartile in care a incercuit ce a citit ce i`a placut si in care nu a incercuit ce nu a citit si si nu i`a placut. Mai ziceti ceva. Si mi se apre putin ironic faptul ca un om cercetat penal, pentru SECHESTRARE de persoane, sa aiba pretentia sa lupte cu mafia din romania.

3. Si daca tot sunt la categoria "prosti da` multi", este imposibil sa nu incerc sa vorbesc de tanara cu cele mai multe succesuri politice din ultima deacada. Este bineinteles vorba de Elena "Buzzila" Basescu.



Mai are rost sa incerc sa zic ceva? Este domnisoara care aduce cadouri scaune electrice batranilor. Ea, este unica persoana a carei cariera politica a fost lansata la marile prezentari de moda. Ce cacat pot sa zic. Este fi`sa lu` tac`su. Ma refer la tupeul jegos, care este trasatura de familie. Stiti vorba aia ca prostul nu e prost destul pana nu e si fudul. Idioata asta nu are simtul penibilului. Are o dorinta masochista de a iesi in fata, chiar daca este vorba de prostie in forma ei cea mai pura. Personal m`as fi ascuns sub o piatra daca gafam cum a gafat ea, si dupa toate televiziunile sa`si bata pula de mine. Nu inteleg ce cacat cauta asta in politica. Adevatul ca talentele ei au adus`o in fruntea organizatiei de tineret a PDL, si bineinteles acesa nu a avut nici o legatura cu faptul ca tac`su conduce din umbra partidul. Cum am putea sa spunem asa ceva? Probabil mizeaza pe faptul ca Bush a avut doua mandate, desi era mai prost decat un cadavru de bou mancat de ulii. Probabil mi`as urni curu` sa o votez doar sa o vad si pe asta disparuta vreo 4 ani, sa socheze pe altii cu inteptiile ei. Sau daca mi`ar promite ce a promis Raduleasca sa faca in campania anti-fumat.

Va urma...

9 comentarii:

Alex spunea...

am de facut la scoala cu clasa un proiect de informare a tinerilor din scoala cu drept de vot despre alegerile europarlamentare, inmportanta acestora si necesitatea unei prezente cat mai mari la urne.
am incercat sa ma implic pt ca premiul 1 e o excursie la strasbourg si sansa sa fii europarlamentar o zi(mi se rupe de asta, mergem in franta cu escala in londra).
da la cat de jenante au iesit pana acu chestiile din proiect...nu m-as lasa convins de altii sa merg sa votez niste oameni ca cei enumerati mai sus...
mi-am propus sa nu merg la urne niciodata:))
la toamna la prezidentiale ar fii prima chestie de votat dupa ce fac 18... Da deocamdata zic pas.
asteptam si alti candidati de pe liste pe ne-am prost:))

ne-am prost spunea...

or sa mai fie... cred... bah eu zic sa mergem la vot, dar sa votam alb, adica sa nu punem nimic, deoarece in caz contrar voturile(teoretic procentele) se impart intre candidati, dupa cum vrea muschiu BEC... asta era marele boicot.. dar am zis au mai incercat si altii si nu le`a iesit... asta ar fi singurul semnal de alarma... 70% din voturi sa fie albe... oricum mi se rupe pula de cine iese ca oricum nu o sa faca nimic pentru nimeni... scopul a ceea ce am scris era doar caterinca...

kid2920 spunea...

eu nu cred k ma obosesc sa votez...

Alex spunea...

kid vii de votare acas:D?
sa mergem la un suc ceva, nu de alta;))

kid2920 spunea...

Alex, who are u? do I know u? da, ma duc acasa cand se voteaza, dar.. o sa am treaba...

Ale spunea...

Alex fiind vecinutu tau...fostu ma rog8-|. sa nu ma recunosti tu pe mine...[-(

Alex spunea...

toti astia 3 din post au intrat in parlament=))

ne-am prost spunea...

nimeni nu`i profet in tara lui... se pare ca eu sunt... ceea ce imi gadila si mai tare egoul grandoman...

kid2920 spunea...

baietii, cum e cu licenta? daca nu lucrati la ea, macar posturi noi sa aveti!! k m-am saturat sa vad mutra lu Vadim cand intru la voi pe blog. BBye! si.. Bafta!

 


ne-am prost © 2010.