luni, 4 mai 2009

Aham....

Acuma am vazut aia cu leapsa... Mi-a luat ceva sa ma lamuresc... Sparg eu gheata... Sa vedem ce iese...

Sunt... o jigodie
As vrea... o tailandeza/ sa castig la loto, sa fiu deci scutit de munca si de contactul cu idioti
Pastrez... contactul cu realitatea destul de rar
Mi-as fi dorit... sa traiesc in America anilor `70, de fapt incepand cu 69, nu din motive erotice perversilor, ci sa prind Woodstocku`
Nu imi place... de fapt nu imi plac, mai multe cacaturi, si probabil o sa le insir alta data
Ma tem de... faptul ca o sa devin un batran inutil
Aud... manele in autobuz, si prostie pretutindeni, cu mici exceptii desigur
Imi pare rau... de nimic, n-am regrete, viata e si asa prea scurta
Imi plac... bulldogii, trezitul tarziu, berea pe stomacul gol, rockul satanist, si multe altele,
Nu sunt... serios aproape niciodata... ceea ce e de rahat..
Dansez... Daca moshala se pune, destul de des
Cant... lamentabil
Niciodata... habar n-am multe cacaturi, da` cu singuranta nu m-as fute cu un barbat/animal/baba...
Plang cand... tai ceapa
Nu imi place de mine pentru ca am o parere mult prea buna despre mine...
Sunt confuz... cand trebuie sa aleg intre doua chestii care`mi plac, nu`s foarte bun la compromisuri
Am nevoie... de multe, nu stiu de unde sa incep, dar in primul rand de un control psihiatric, ceea ce e de cacat, daca si eu, cel mai aprig sustinator al meu am inceput sa am dubii in ceea ce priveste sanatatea mea mentala
Ar trebui... sa las dracului lenea si sa ma apuc dracului de invatat si sa`mi iau dracului licenta, sa`mi gasesc un post de munca, asta ca sa nu ajung la sapa... sau poate asta trebuia sa o bag la ce imi este frica

E bine asa? Pe bune, ca habar n`am cu ce se mananca lepsele astea(asta e pluralul nu)... si una peste alta, sunt prea confuz inseara asta... ar trebui sa dorm...

Un comentariu:

Olivia spunea...

Multumesc. :D

sper sa completeze totusi si Sperminator si Depanatu' leapsa. Daca erai numai tu era ok... Dar asa sunteti trei.
Trei, Doamne, si toti trei... asa ca sa va aud.

 


ne-am prost © 2010.