marți, 19 octombrie 2010

Tata la glumele proaste se intoarce!

Da, m-am hotarat sa ma intorc la ceea ce fac eu mai bine. Pentru ca orice as scrie acum, o sa fie amuzant comparativ cu ce a aparut pana acum. De aia l`am lasat pe ala micu` sa scrie tot romanu` ala siropos care a desfacut craci si umezit vulve. Vreau ovatii deschise, vreau sa creasca ego`ul in mine ca vaca in porumb, vreau plansete de bucurie si tot tacamu`. Pentru ca m`am hotarat sa le fac o bucurie toti purtatorilor de pula care ne citesc. Nu o sa va scriu despre nimic legat de sentimente, ci o sa ma ridic la inaltimea asteptarilor, si o sa jignesc fara motiv, o sa folosesc cantitati uriase de trivialitati si o sa scriu pe orice subiect stupid care mi se pare relevant.
Dar toate astea, in episodul urmator. Sanatate la pasarele!

3 comentarii:

Anonim spunea...

baga mare....:D anuta -ma cand e gata!!!

Sperminator 2.0 spunea...

coaie...nici macar titlul nu l-ai scris cum trebuie...baga-ti pula in ea de treaba....

kid2920 spunea...

keep on rollin', baby!! \m/

 


ne-am prost © 2010.