joi, 21 octombrie 2010

Să fie viruşi...

Într-o zi, sperminator (îl ştiţi, ăla care suferă ca o 3,14zdă)mă întreabă:

Sperminator: Ce faci, cuaie?
phoote: uite, mă cert cu un virus.
Sperminator: Ce mă?!

Iar în fereastra de lângă se discutau următoarele:

x marius: hey
phoote: sal
x marius: i just took an IQ quiz here.. pretty cool
phoote16: aoleu...si tu ai virusi frate?
x marius: lol no, stop doubting me
phoote: si acum o sa-mi dai link sau ce?
x marius: its http://iqscorechallenger.com/?invitecode=g6qefy40b5
phoote: si daca nu dau click ce?
x marius: got a 113 lol... I thought I was smarter than that
phoote: pffff.. e din 3 cifre...surprinzator
x marius: you should see if you can do better than me... http://iqreputation.com/?invitecode=cqw0p884e0 if you can ill give you twenty dollars lol
phoote: in primul rand...de unde stii tu engleza?)))
x marius: try beating me... I bet you cant lol
phoote: da nici nu vreau, gen
x marius: take it now while I take a shower lol
phoote: ce mha?))))))
x marius: ill be back in a few after im all fresh
phoote: bha da esti nesimtit?) nu ma intereseaza!!!!!))
x marius is typing...
x marius: brb, let me know your score when im back!
phoote: tedrecu:))

Păi, nu?

2 comentarii:

kid2920 spunea...

:)) naspa!! imi place ca totusi e un virus curatel, face dus =))

ne-am prost spunea...

coaie zici ca incerca sa`ti dea un roofie nu sa te viruseze

 


ne-am prost © 2010.