joi, 7 octombrie 2010

Super concert!

In seara asta stateam si o ardeam dubios ca in ultimele 7 zile cand mi-am amintit ca zicea cineva pe la munca ca in seara asta canta Imre in Mauro si aja ca am zis de ce nu...M-am spalat pe dinti, am tras geaca pe mine, m-am intalnit cu colega si cu amicii ei si am purces la drum. Am orbecait pe niste stradute obscure o vreme si 3 tigari mai tarziu am gasit locul. Simplu...simpatic...intim:) Am ajuns, am comandat un suc care orice mascul feroce, oamenii se pregateau sa cante cand ghici ce...a cazut curentul:))...am stat o vreme...am fumat o vreme...am dat telefoane la electrica...am mai fumat...am mai baut un gin...am mai...ati prins voi ideea...cand s-a luat decizia mareatza de a se canta la rece. Dupa zece minute de concert mi-am dat seama ca pana de curent a fost fix ce trebuia pentru ca a creat ambientul perfect pentru un concert d'al lu' Imre: era bezna, doar niste lumanari mici dadeau o lumina difuza, mirosea a Balada in Parc(cine cunoaste stie) si vocea omului este geniala. A cantat de la 20.30 pana la 00.30 cu pauza de vodka ce-i drept. Pacat ca pe la 22.30 a venit curentu:(.A fost, cred, cel mai tare concert pe care l-am vazut si pot spune ca am vazut cateva concerte. Tot respectul pentru el...daca vor sa mearga si amicii mei...merg si in seara asta pentru ca este intradevar...senzatie de seara. Concertul a fost cam aja:



si daca am tot postat varianta asta nu pot sa nu postez si alta varianta draga mie. PS: incercati sa va concentrati si la versuri si la muzica nu numai la gagica...dar stiu ca e greu:P




Noapte buna copii!

6 comentarii:

kid2920 spunea...

ziceai ca nu comentez eu tocmai aici. pai daca as comenta ar fi numai @#%%#@^#&@*#&@%#^&@^ pentru ca m-ai pacalit aseara!!!

ne-am prost spunea...

ce pula mea e aici ma cenaclu` flacara? te inteleg, esti folkist pula mea, da las`o mai moale

Sperminator 2.0 spunea...

coaie sunt impresionat pana in sufletul meu mic si negru de concertul de aseara:)

kid2920 spunea...

lasa'l mah sa se desfasoare!! sa vedem cat poate =))

Sperminator 2.0 spunea...

o da...pula mea...nu stie youtubeul cate piese stiu eu:))

kid2920 spunea...

claaar! /:)

 


ne-am prost © 2010.