luni, 11 octombrie 2010

Despre femei. Adaptare dupa Carlos Mencia, Bhagwan Shree Rajneesh and co.


Ce e femeia? Nu stiu, dar sunt multe! – Emil Brumaru

Fiind intrebat “Cum ar fi barbatii fara femei ?”, Mark Twain a raspuns: “In primul rand fericiti! Apoi putini, putini, din ce in ce mai putini!”. Explorand aceasta ipoteza putem trage concluzia ca, egoisti fiind, noi barbatii, nu avem nevoie de femei. Cel putin nu in viitorul apropiat. Generatiile viitoare sa se descurce cum am facut si noi in preistorie cand am facut rost de femei. In schimb, avertizez pe aceasta cale generatiile viitoare sa caste in pula mea ochii, sa invete din greselile trecutuli si sa nu mai permita inca un matriahat pt ca ultima data am iesit dupa vreo 3.000 de ani din el.

Ce primim noi de la femei? Echitabil sau nu? Misoginism sau adevar general valabil?
1.DRAGOSTEA
Dumnezeu a lasat femeia sa traiasca alaturi de barbatul ei si sa se iubeasca pana ce moartea ii va desparti. Si mai stim si ca Dumnezeu a facut Omul dupa chipul si asemanarea Sa, si i-a harazit sa domneasca peste Eden, o imparatie ceva mai mica decat avea El. Atunci am si eu o intrebare? Unde si cine pula mea e nevasta lu' Dumnezeu?!? El de ce nu are una? Sau stia el ce stia...? Sau poate a fost un experiment atat de imprevizibil incat nu a avut curaj sa il faca pe pielea Lui? S-a gandit poate in intelepciunea Lui divina:" bai...pula mea, ii fac lu' asta o treaba asa ca el dar numai ca daca tot l-am facut pe el si nu mai ne grabim...la ea stau si modelez o vreme(nu de alta da pe asta l-am gresit, mi-a iesit urat rau), vedem cum se inteleg vreo 4-5 mii de ani si daca merge treaba treaba imi fac si eu una, da' mai mijto"! a zis, a facut si a inceput sa observe pregatit fiind, evolutia frumoasei creatii vreo 4-5 milenii. Si cum isi luase Dumnezeu cartusu' de tigari si boxu' de bere pregatit de asteptare...ghici ce: femeia, a intalnit sarpele(care era mai lung si mai gros ca Adam si avea si aerul ala misterios de bagabont) si a dat-o de garduri in fix vreo doo saptamani. Dumnezeu vazand acestea a aruncat ispita impreuna cu nefericitul primordial din gradina Paradisului si a preferat in urmatoarele milenii sa se joace cu ciuma bubonica si cu febra tifoida, ca sa nu se plictiseasca, decat sa isi faca si el o femeie.
De atunci si pana in ziua de azi, dragostea femeilor este nestatornica si bazata pe fascinatia de moment pentru cineva mai lung, mai gros si cu un aer mai de bagabont( motivele nu sunt intodeauna fixe, ele difera de la exemplar superb la exemplar superb, deci nu incercati operatii de marire de penis si nu va cumparati ochelarii de soare d'aia jmecheri ca e posibil sa taiati pula, respectiv dati banu'- fix degeaba)
O femeie, daca-si da osteneala, poate pastra un barbat, cu o conditie: sa-l iubeasca. Numai dragostea poate inventa mijloace de convingere. Dragostea sau santajul. – Ileana Vulpescu

2.BANII
Paradox. Pentru a dezbraca o femeie tanara trebuie sa o imbraci bine in prealabil. – Valeriu Butulescu
Inca din cele mai vechi timpuri femeile au roit in jurul barbatilor puternici si bogati. Dar le-a fost frica de putere si de bogatie in acelasi timp, preferand sa li se dea cu portia decat sa isi ia singure, sa spunem pe bune, au preferat sa fie intretinute decat sa intretina. Sau poate ca nu au fost instare sa isi ia singure... De la Olympia, ma-sa' lu Alex Babanu'(zis si Macedoneanu' sau Copilu' cu Paru' de Aur) care l-a mierlit pe barbatisu', pe Filip Chioru' si a preferat sa mai futa vreo 5 generali macedoneni, 6 greci, vreo 3 romani, pe sfatuitoru' regal, pe copilu cu vinu', peluza nord de pe Ghencea si vreo 2 cai in loc sa ia banutzu' pentru ea si pana la iubita lu' Capone care a incercat sa il otraveasca de vreo 14 ori ca sa ii mosteneasca averea si cand el in sfarsit i-a oferit-o...femeia si-a facut aerisire la creieri via Smith&Wesson Model 442 Revolver din cauza de stres si neincredere, femeile, daca imi este permisa exprimarea plastica,de-a lungul timpului au facut o felatie finaciara total nesadisfacatoare si fara finalizare. Adica, te-au supt de banii pe cat posibil si au incercat sa te faca sa crezi ca ii dai de bunavoie, si atunci cand chiar le-ai dat, perspectiva administrarii lor si necesitatea de a ii multiplica le-a dat serioase batai de cap.

3. CINE E FEMEILE SI CE VREA ELE DEFAPT?
Marea intrebare, la care nu stiu sa raspun, in ciuda a treizeci de ani de studiu despre femei, este urmatoarea: ce vrea, de fapt, o femeie? – Sigmund Freud
Dupa Freud chiar ar fi de bun simt sa nu mai deschid gura si sa trec la urmatorul punct. Dar pentru ca si noi barbatii am pune o pata de culoare chiar si pe fatza Giocondei in incercarea de a o face mai frumoasa(DA, PENTRU TOATE FETELE CARE ACUM FAC CLABUCI IN COLTUL GURII SI CARE AU LUAT FOC IN PARTEA DORSALA, MENTIONEZ CA O SA FIE SI UN POST, TOT DE GENUL ACESTA ADRESAT...FEMEILOR, CARE EVIDENT O SA FIE DESPRE BARBATI) o sa mai zic doo trei vorbe. Cine sunt femeile? poate experimentul ratat al lui Doamne-Doamne despre care vorbeam la punctul 1 sau poate ca sunt cel mai bun lucru care ni se putea intampla. Ce vor ele? poate madulare potente si teancuri de bani oferite de oameni puternici dar morti pe interior sau poate ca vor dragoste si afectiune si singurul motiv pentru care se termina prost de atatea ori intre barbati si femei este faptul ca nu le intelegem. Cine stie? si daca stie cineva sa imi spuna si mie?

Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite, nu intelese. – Oscar Wilde

15 comentarii:

kid2920 spunea...

daca tot n-a comentat nimeni, hai ca ma incumet eu!
de unde vrei, frate, sa stiu eu ce vor femeile!??! auzi la el, intrebare!!!

Sperminator 2.0 spunea...

daca nici tu nu stii, e belita situatia...ma bazam pe faptul ca esti gagica:)

kid2920 spunea...

shhh!!! taci!! k nu stie toata lumea!! uf!! ma dadusi de gol! :))

Sperminator 2.0 spunea...

ma'bad! sorry

Emilia Carată spunea...

Femeile vor altceva. Aproape intotdeauna. Orice ar insemna acel altceva.

Sperminator 2.0 spunea...

atunci...o sa ramanem singuri mereu...si mereu in cautare de altceva...

ne-am prost spunea...

acuma sincer, chiar te intereseaza ce vor femeile?

Sperminator 2.0 spunea...

din pacate da...;))

Amalia spunea...

offf...imi place cum scrii, imi place ce muzica asculti. Da-mi un ID de messenger si poate te scot la o cafea sa iti explic cum sta treaba cu femeile.

Sperminator 2.0 spunea...

Pai cred ca tocmai mi-am dat seama si singur cum sta treaba cu femeile. Bine mi-a luat vreo 6 ani sa ma prind, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Daca ai chef sa dezbatem orice alta tema: strumf_1k2@yahoo.com
btw, te cunosc?

Sperminator 2.0 spunea...

@amalia: daca id tau de mess e printzessssa1991...scuze dar ti-am dat ignore...din cauza idului si...din principiu:))

Amalia spunea...

Draga, in 1991 eram la liceu in Timisoara, deci nu, nu este ID meu. O sa iti dau add acum, o sa iti dai seama care este al meu...poate stabilim ceva cu cafeaua aia! PA

ne-am prost spunea...

hopa!

Sperminator 2.0 spunea...

ce hopa mah?!?! nici un hopa...hopa nu mai exista;)

Sperminator 2.0 spunea...

@amalia: o sa fie destul de dificil cu cafeaua aia daca ai ca oras de rezidenta Londra...

 


ne-am prost © 2010.