marți, 19 octombrie 2010

Să fie îndrăgosteală!

Eu, unul, am vărsat o lacrimă la drama lui Sperminator. Serios...Cine poate spune că n-a trecut prin aşa ceva? Chiar şi eu am trecut. Da, da! Depanatu' a suferit din dragoste. Doar că avea 15 ani şi era virgin:)
Spre deosebire de Sperminator care are 23 şi e tot virgin.( era la fileu! )
Şi îmi plăcea să scriu...Iată, de fapt, primul mail de dragoste scris de depanatu, undeva la începutul verii din 2002...


"blah mei am vcrut sa-ti dau un mail mai devreme dar mi s-a resetat...eah sorry ca n-am venit la film dar am avut o abureala de cantonament` ...oricum de 5 zile ma phoote la cap o melodie am inceput sa cant pe strada aiurea...am cautat pe net vreo 3 zile pana am gasit liricurile...habar n-am de ce iti spun astea ...stai cui scriu? a... da deci vb aiurea...oricum blah

when i see her eyes
look into my eyes
then i realize that
she could see inside my head
so i close my eyes
thinking that i could hide
disassociate so i don't have to lose my head
this situation leads to agitation
will she cut me off?
will this be amputation?

i don't know if i care
i'm the jerk
life's not fair


fighting all the time
this is out of line
she loves me not
do you realize I won't compromise
she loves me not
"

Pe-atunci nu era youtube, că-i futeam un link şi aia era:)) Iată şi melodia care mă bântuia atunci şi sigur poate îl bântuie şi pe Sperminator acum.



Dacă vreţi o continuare din arhiva puberă, intimă şi spectaculoasă a lui Depanatu, săriţi cu berile.

13 comentarii:

kid2920 spunea...

:)) did she EVER call u back?

kid2920 spunea...

ah, si... bine i revenit among the livings :))

DepanatuAmorezatu spunea...

:P pai, as fi nesimtit daca as da si raspunsurile ei, nu?:))) De fapt, what the hell...Oricum, vom analiza impreuna, daca fata asta mi-a dat sperante sau nu:))

kid2920 spunea...

nu asta era ideea :)) nu ma foarte intereseaza CE a zis... e bine ca totusi a considerat ca meriti efortul de a raspunde... :))

ne-am prost spunea...

si cand tata la glumele proaste se intoarce, nu lipseste nici bunicu la glumele proaste

Sperminator 2.0 spunea...

vreti glume proaste...siiiguuurrr????

Sperminator 2.0 spunea...

PS: muzica ta pubera ma face sa iti zic un singur lucru: muie mah!
PS2: pe cand iarba aia promisa acum 3 luni?

ne-am prost spunea...

nu ne mai trebuie ma, ca te`avem pe tine :)))))))))))))))))))))))... iarasi era la fileu

Sperminator 2.0 spunea...

hai ca daca e va las pe voi sa scrieti pe blog sa nu mai va plictisesc cu aberatiile mele...PS:cele mai bune glume sunt glumele proaste facute bine!

ne-am prost spunea...

doamneeeeeeeee... :|

Sperminator 2.0 spunea...

gata...m-am calmat...suntem ok:) doar o dimineatza proasta, dar seara a fost mult prea frumoasa ca sa pot sa mai fiu suparat...a da! puteti sa fiti voi si mama si tata si unchiu' si doi vecini de palier ai glumelor proaste...eu tot asa o sa scriu...cel putin o vreme...adica tot ce imi trece prin cap, ca asta a fost scopul initial al blogului acum vreo 3-4 ani daca nu mai bine:)

czr spunea...

za preamareata FOSH, daca memoria ma serveste corect, si faimoasa ei caricatura din cismigiu....pe undeva si Gambrinia imi suna cuunoscut....

DoiDepanatiSiJumatate spunea...

am zis ca nu dau nume, bai:)))...si ca veni vorba...

Doru,Doru,Te tai cu toporuuu
Doru,Doru, Ca mi-ai luat amoruuu

 


ne-am prost © 2010.