luni, 18 octombrie 2010

Feel Good Inc.

E una dintre diminetzile acelea! Desi sunt nitel mahmur si telefonul a sunat la 9.54(way da' go Vladut) si pe la 10 si o boaba(way da' go Ne-am Prost) cand dormeam si aproape prinsesem iepurele ala roz pe care tot il alergam de la 4 dimineatza, desi nu era apa calda si a trebuit sa fac un dush rece, desi nu mai era zahar si acum beau o cafea a dracu' de amara, desi caut o bricheta de cand m-am trezit...nu imi pot sterge un zambet tamp din coltul gurii. Si partea tare e ca nu stiu de ce!?!
Sa fie de la melodia pe care am dormit care repeta obsesiv "...feel good..." si care inca curge? Sa fie de la faptul ca mi-am vazut prieteni din cercuri atat de diferite aseara la aceeasi masa? Sa fie de la discutia in cotradictoriu cu fata frumoasa de aseara care avea dreptate in ceea ce spunea dar cu care nu as fi putut fi deacord niciodata pentru ca stiam ca are dreptate dar simteam ca greseste?...dar trebuie sa recunosc ca a fost frumos sa vad pe cineva care chiar mai crede cu tarie in sansa ei la fericire! Sa fie de la multele pahare de gin baute aseara? Sa fie de la inginerul pianist? Sa fie de la ploaia prin care m-am plimbat dimineata? Sa fie de la fata cu al carei par frumos m-am jucat aseara? Habar nu am!...si sincer nu ma intereseaza absolut deloc! It just...feels good!

7 comentarii:

Emilia Carată spunea...

Repetam figura. Asa cum ti-am scris deja, ce s-a intamplat aseara a fost ca un vis in care simti ca plutesti si ca esti atins de o mie de pene pufoase care te gadila prin parti neatinse de ceva vreme in acel fel.

Sperminator 2.0 spunea...

Mai facem...a placut la mine:P

kid2920 spunea...

in sfarsit!!!! pfiu!!!

Sperminator 2.0 spunea...

sa speram ca ma si tine starea asta...dar momentan...dupa foarte mult timp...desi nu ma bazez pe nimic...it feels good:) TX pt sustinerea de pana acum. pop

Fata cu parul in care te-ai jucat spunea...

You made my crapy Monday look wonderful with this post. I feel good, too.

Scuza-mi englezismele.

Luv ya!

kid2920 spunea...

ma bucur pt starea ta de spirit, dar sunt de acord cu ne-am prost: o dai in "sandra brown -isme" rau de tot! nu vezi ca te mai citesc doar femeile ? =))

Sperminator 2.0 spunea...

promit un post suparat si cu cantitati incomensurabile de pula pizda si sange pentru fanii genului:)

 


ne-am prost © 2010.