joi, 14 octombrie 2010

Despre branding-ul pe Facebook si persoana a treia singular

Ne-am Prost este foarte trist de cateva zile. Tre` sa se mute, omul cu care tre` sa se mute o duce intr`o betie continua, Basescu este presedinte, thailandezele i`au fost intoarse la vama, e de cacat. De aia Ne-am Prost a scris dejectia cioresciana(sau cum morti pe pereti ii zice). Ne-am Prost e trist, Sperminatorul e trist, si Depanatu` de dat disparut. Deci Ne-am Prost(blogul de asta data) este trist. Sunt convins ca nu numai Ne-am Prost a observat paginile intregi de melodii piratate dupa Youtube pentru labari melancolici si pizde la menopauza. Asta, Ne-am Prost intelege ca Sperminatorul este si el om si a suferit o deceptie, dar Ne-am Prost il roaga umil pe colegul sau sa se opreasca, ca sa nu`l puna pe Depanatu` sa`i zboare rotulele cu un levier ruginit.
Ca a terminat cu acest punct, Ne-am Prost vrea sa treaca la urmatorea chestiune pe ordinea de zi(sau de noapte, depinde cand cititi). Vorbind despre el la persoana a treia, Ne-am Prost nu mai poate folosi "pula mea", si "pula lui" suna prea fitos. Dar cum este el baiat destept o sa gaseasca din mers o solutie, la fel cum scrie si acest text. Chiar asa, ca Ne-am Prost trebuie sa precizeze! Sper ca nu credeati ca textele scrise de Ne-am Prost cel putin sunt gandite in prealabil. NU!!! De aia nici n`au logica unele dintre ele. Asa!!!
Sa revenim oarecum pe subiect. Ne-am Prost s-a hotarat sa vorbeasca despre Facebook, dar mai important despre ce face colegul Sperminator pe Facebook. Ne-am Prost a fost surprins, scarbit poate spune, de faptul ca Sperminatorul cere parerea lumii peste Facebook despre ce ar trebui sa mai scriem pe aici. Ca sa ii raspunda intai lui Sperminator, Ne-am Prost tine sa precizeze ca daca voia parerea cuiva despre ce si cum sa scrie, se angaja ca restul lumii. Dar cum Ne-am Prost, prin definitie nu munceste, lui Ne-am Prost i se rupe pula!!! Sa trecem la subpunctul b. Cineva i-a sugerat colegului Sperminator sa scriem despre noi, dar pe bune. Lui Ne-am Prost i-a venit o idee si mai tare. Ar trebui ca Ne-am Prost si restul echipei redactionale sa organizeze un happening, sa-l cheme pe Chirila sa cante, sa prajeasca nalbe, si sa faca un mare foc de tabara. Dupa aceea, cu benzina cumparata in prealabil, sa se joace de-a Fantastic 4 si sa-si dea foc. Draga colegul Sperminator, eu colegul Ne-am Prost, am o sugestie si mai buna. De ce nu faci tu o pagina de Facebook pentru minunatul blog, pe care nimeni nu`l citeste, si mai nou, nimeni nu mai scrie, ci doar pune piese de luam venele in lung. Ne-am Prost considera ca asta este directia in care Ne-am Prost(blogul) trebuie sa se indrepte. Si dupa, sa ne luam toti tricouri roz pe noi, si sa zburam spre rasarit calare pe inorogii magici!!! Za end!!!

Textul de mai sus este un pamflet, si trebuie luat cum vrea pula(pizda dupa caz) voastra sa`l luati. E doar o rabufnire spontana. Si pe bune n`ar fi atat de egocentrist daca ar fi fost scris normal! Sanatate la pasarele!

10 comentarii:

Sperminator 2.0 spunea...

Sperminatorul propune sa ii sugi augusta lui pula cu sughituri!:))

Sperminator 2.0 spunea...

PS: dragalash textu...Sperminatorul a ras, ai fost ok:).
PPS: Depanatul mai traieste? sper ca nu, ca daca da si lui o sa ii propuna Sperminatorul sa ii suga augusul lui falus!

kid2920 spunea...

=))=))=)) funny!! =))=))

@Sperminator: vorbeste, mah, frumos!!! =)) =)) :))):)))))

ne-am prost spunea...

Ne-am Prost banuieste ca Sperminatorul vrea neaparat sa ramana fara rotule. Si cum de 4 ani in faci pe Ne-am Prost moldovean, Ne-am prost s`ar putea sa cheme vreo 2 prieteni, moldoveni pe bune, care pentru 1 kil de votca o sa`ti rupa picoarele si or sa faca misto de invalizi cu ele.

ne-am prost spunea...

app, pune`o p`asta pe face book, cu titlu mare "ce-a mai aparut pe ne-am prost". chiar sunt curios.

Anonim spunea...

Sa inteleg ca sunt SINGURUL cititor al blogului??? Vai....primul n-am fost nici la scoala, nici la munca, niciunde... Dar iata...ca sunt un fel de PRIM TOVARAS CITITOR al blogului NE-AM PROST....

ne-am prost spunea...

ma, nu avem noi trafic cum au altii, da` avem vreo doi-trei cititori pe acolo... cat despre titlul de prim tovaras cititor, nu stiu... trateaza cu kid, daca e chiar asa important...

kid2920 spunea...

dar pentru nimic in lume nu imi cedez locul!! sunt cativa ani de cand ma straduiesc sa il obtin si sa il mentin!

pentru nimic in lume!!

Sperminator 2.0 spunea...

and the first prize goes to kid90210:P or...2920? da chiar de ce 2920?

kid2920 spunea...

pai.. ti-am spus! si nu spun pe blog, ca nu stie foarte multa lume :)

nici eu nu imi tradez identitatea :))

 


ne-am prost © 2010.