joi, 14 octombrie 2010

Fuck!


Ai avut vreodata sentimentul ca e decat o singura femeie in toata multimea aia, chiar daca multimea insasi e formata doar din femei? Ai simtit vreodata ca se dezbraca lasciv prin fiecare vorba pe care o spune, prin fiecare gest pe care il face, cu fiecare pas pe care il face spre tine? Ai simtit ca pofta se transforma in dorinta si ca dorintza cocheteaza obscen cu obsesia? Obsesia de a o avea atunci si acolo indiferent de unde se intampla si cine te priveste. Indiferent de cine te asteapta acasa...
A trecut printre restul siluetelor fantomatice, a ajuns in fatza ei, a zambit, i-a pus o mana pe sold si si-a infipt dintii in buzele ei mari. A gemut usor si nu stia daca a fost din cauza durerii sau din cauza placerii pe care durerea i-o oferea. Ii simtea pulsul in buze. Bataile sacadate ale inimii ei pe care le simtea prin sanii mici si rotunzi ii spuneau un singur lucru: "Te vreau!" A luat-o de mana si a tras-o in camera din mijloc. A inchis usa si a aprins lumina. Vroia sa vada...tot. Nu vroia sa isi imagineze nimic, nu vroia sa supraestimeze sau sa subestimeze, o vroia pe ea in toate formele ei, exact asa si exact acolo. Vroia sa ii smulga hainele in timp ce si-ar fi infipt dintii adanc in umarul ei, dar l-a surprins si s-a dezbracat supusa. Cu o privire aproape resemnata si-a dat chilotii albi jos, l-a privit si i-a spus ca il iubeste. Cuvintele ei au avut un ecou trist care a rasunat in peretii albi si goi ai camerei. Pentru o secunda a privit-o in toata splendoarea ei si s-a simtit vinovat. Statea in fata lui parca asteptand un verdict, o forma de apreciere. Parul brunet si cretz in curgea timid pe sani, capul ii statea aplecat intr-o parte si usor plecat avand o privire speriata si curioasa. Desi statea in picioare, incerca sa ascunda cadoul ce avea sa il ofere tragandu-si fundul in spate si incercand sa isi incruciseze pulpele. Din pacate, poate, pentru ea in seara aia, egoistul a invins...
A luat-o de maini si a aruncat-o in pat. In cadere si-am muscat buza si asta a trezit-o putin, s-a speriat si a incercat sa se ridice dar mainile lui sau incolacit pe gatul ei si au pironit-o intre perne. Apoi i-a declestat genunchii si si-a afundat capul adanc intre picioarele ei. Si-a infipt mainile in parul lui si l-a ghidat pas cu pas. Cand a simtit ca e aproape sa juiseze s-a ridicat a pus-o pe burta si s-au contopit intr-o masa difuza de gemete, emotii si placere.
Dimineata i-a gasit in pat fumand...Ea intelesese ca a fost doar un capriciu, o fantezie de o noapte si el se gandea deja in bratele cui o sa isi petreaca urmatoarea noapte. In timp ce el se imbraca ea l-a intrebat lenesa :"stii, ai putea ramne?"...el a sovait o vreme dupa care a raspuns: "da, as putea...dar la ce bun?"

15 comentarii:

Clemy spunea...

Foarte transparent pt cine stie sa citeasca printre randuri..

Sperminator 2.0 spunea...

Ms! app am asteptat telefonul ala in seara asta...what happened?

Emilia Carată spunea...

Un moment prin care trece oricare in viata asta, dar pe care tu l-ai pus frumos in cuvinte. Inca o data, te prinde foarte bine stilul!

Sperminator 2.0 spunea...

Mulsumesc:)

Amalia spunea...

sexy...I like it!

Sperminator 2.0 spunea...

I'm glad that u do!

UnCapriciu spunea...

Cand ai spus ca vrei sa scrii despre asta nu credeam ca e la propriu!!! imi place dar inca nu sunt hotarata daca vreau sa iti sparg capul sau sa iti zic bravo...mai vorbim si ma decid!

Sperminator 2.0 spunea...

Te decizi si mai vorbim;)

kid2920 spunea...

l-ai reeditat fix ca p**a!!! avea vreo 2 greseli, acum... mai multe! :D

si.. de ce l-ai rescris la persoana a treia?

si.. inca ceva: de ce comenteaza numai femeile la postul asta?

Olivia spunea...

Alexandru.... cuvantul "decat" nu poate fi folosit decat in fraza negativa :) multumesc

semnat: the grammar nazi

ne-am prost spunea...

@kid
pentru ca barbatii adevarati nu citesc sandra brown
@olivia
pai atunci de ce dracu` ai mai semnat?:))

Sperminator 2.0 spunea...

voi raspunde maine cand sunt lucid tuturor intrebarilor:)

Sperminator 2.0 spunea...

Buna dimineatza!
@Kid:1) L-am reeditat la pers a III-a din respect pentru ea!
2)Intodeauna un text d'al meu o sa fie plin de greseli pt ca nu am rabdare!
3)nush, am sesizat si eu

@Olivia: stiu dar stii ca este una din greselile mele de suflet!

@Ne-am prost: Coaie care e treaba cu donsoara Brown...promit sa ma duc sa imi iau o carte sa vad ce pula mea scrie aia...

Anonim spunea...

patetic

Sperminator 2.0 spunea...

anonimule, pune mana, citeste o carte, vezi ce inseamna patetic, vb dupa. te pupa fratele tau!

http://dexonline.ro/definitie/patetic

 


ne-am prost © 2010.