sâmbătă, 28 martie 2009

Vreau!


Vorbeam cu Ne-am prost si cu Olivia pe mess acu vreo 5 minute. El pleca la ziua unui amic si ea pleca in Valea Regilor sa bea un suc. Depanatu' e deja torpilat:)). Stela facea nush ce prin casa, prin lista de mess nu prea mai e nimeni, afara nu am nici un chef sa ies si in pachet mai am 3 tigari...m-am uitat putin pe inneedofcoffee apoi prin niste poze mai vechi. Liniste. Plictiseala. Ma uit la ceas si imi doresc sa se faca mai repede 23.30 sa plec la munca. Ce copil penibil sunt. Blogu' lu' Olivia mi-a adus aminte de Awsad-Shine. Mhm. Play, bricheta, tigara. Ce piesa tare, ce vremuri, ce bine era odata. Piesa asta mi-a adus aminte ca totusi vreau lucruri, vreau multe lucruri. Vreau in primu' rand sa fie vara, cald sa se topeasca asflatu', sa am un concediu de 1 luna si sa fugim la mare. Sa nu fie munca, sa nu fie facultate, sa nu fie nici o problema, sa bata usor vantu', undeva in larg sa fie furtuna, sa stau pe plaja la umbra unei umbrelutze mai batrane decat mine pe care scrie Brifcor cu o Timisoreana, de dragu' vremurilor trecute, in stanga si in dreapta cu un Marlboro rosu 100's, din aceleasi motiv. La mare evident in Costinesti. Niciodata nu am fost genu' de vamaiot, nush de ce dar cand vine vorba de mare Costinesti feels like home. Sa urmaresc cu privirea pescarusii si sa se auda Awsad - Shine din Tropicana, care by magic nu ar mai pune manele si ar reveni la muzica geniala pe care o punea odata. Sa ma uit timid la fata draguta care iese din apa. Sa fiu inconjurat de toti prietenii pe care i-am avut si pe care ii am. Sa fie...bine. Tigara. Si mai vreau, mai vreau sa nu mai traiesc in tara asta de cacat...ba nu, vreau sa ii dau afara pe oamenii de cacat din tara asta minunata. Stiu ca suna foarte egocentrist, dar as vrea sa ramanem noi, sa nu mai fie lume impuscata pe strada pentru' 100 de lei, sa nu mai fie manele date tare in boxe de oameni cu un caracter dubios, sa nu mai fie batrani care mor ca n-au pastile in spitale, sa nu mai ma impiedic de cadavre de chinezi morti de foame cand ies sa ma plimb in parc, sa nu mai fim condusi de oamenii de care suntem condusi, sa nu mai traiesc in Bucurestiu' lu' Puiu Popoviciu. Sa fie....bine.Tigara. Si mai vreau o masina rosie, nu conteaza ce masina, roise sa fie si sa fie a mea. Si mai vreau sa traiesc intr-o tara unde parintii care isi vand copii pe vodka sa fie condamnati la moarte prin fierbere. Si mai vreau ca youtube sa aiba optiune de repeat. Si mai vreau sa am mai mult de o bere rece in frigider. Si mai vreau sa mi se faca un masaj senzual. Si mai vreau sa ne schimbam mentaliatea asta a noastra nationala. Si mai vreau sa bata Romania in seara asta. Si mai vreau chiar sa citeasca cineva ce scriem noi pe ne-am prost. Si mai vreau o bricheta Zippo. Si sa am un baset pe care sa il cheme Charlie. Si mai vreau sa nu merg la munca in seara asta. Si mai vreau sa fie furtuna. Si nu vreau sa se termine facultatea pt. ca eram deja o familie. Si vreau sa stiu de ce isi bat astia joc de imnu' nostru la meciu cu Serbia. Si mai vreau o tigara. Dar cel mai mult vreau sa ... fie bine.

11 comentarii:

ne-am prost spunea...

coaie de la "vreau sa citeasca lumea ce scriem noi pe ne-am prost" m`ai pierdut... de aici nu se mai poate schimba nimic... iar m`ai deprimat vaca... si cati de abia revenise...

Sperminator 2.0 spunea...

hai mah...o sa treaca perioada asta..si o sa vina si cati..simt io....si sa vezi orgii atunci...oricand sapatamanile astea. :P

ne-am prost spunea...

orgii... in sfantul post... marlane... or sa te bata si Doamne Doamne si Depanatu`...in alta ordine de idei, numa` mie mi se pare dubios ca ne dam comentarii intre noi... ce pula mea s`a intaplat cu discutia...plm...

Olivia spunea...

Si uneori poate fi mai rau sa te bata Depanatu decat Doamne Doamne...

nu e dubios ca va dati comentarii intre voi... e chiar fun :P ca vad si altii ceea ce in mod normal ati vorbi pe ym. :P

cand programati orgia chemati-ma si pe mine. vin eu cu Cati, o adun de prin ce sant o fi zacand pulbere...

ne-am prost spunea...

a mai vazut lumea ce discutam noi pe mess, gratie mie si lui depanatu... nu vad ce ar fi asa interesant, si asa mai tot timpu vorbim numai cretinitati... incep sa am indoiel in legatura cu integritatea mea mentala si a celorlalti doi...

Paul spunea...

Este intotdeauna distractiv sa citesc blogul vostru. Keep it up ;) *chiar si posturile mai triste/depresive/amintirile imi pun mereu un zambet pe buze. Bravo ;) (Paul, Rm.Sarac,) ;)

Sperminator 2.0 spunea...

Upiiiiiiiii!!!! avem un citior!!!! Multumim pt. cuvintele frumoase Paul!

ne-am prost spunea...

aaaaaa... si vreau si eu sa nu mai dubleze muistii astia cartoon network, si sa se reia 2 stupid dogs si freackzoid si bettlejuice si toate desenele misto...

Zarionu spunea...

e deja doi cititor :)

ne-am prost spunea...

velcom

Fata cu smotoceala spunea...

Subscriu!

Vad ca ti-ai schimbat un pic unghiul de abordare in ultimul an si ceva... what happened, Strumfy-Strumf?

 


ne-am prost © 2010.