joi, 19 martie 2009

Românii este mârlani

Bine, bine, da` de ce? Pai, astazi mergeam de nebun prin Bucuresti cu Depanatu`. Aiurea. La Romana, Cabral insotit de, la naiba o s`o zic, poponaru` de Solcan imparteau pliante impreuna cu niste politisti(exact ce "iubesc" cel mai mult, Politia si poponarii). Lumea se stransese ca la urs, ca sa vada ce pula lor se da, ca tre sa fie moca de e asa multa lume. Depanatu`, cum e un subtil, s`a apucat sa faca comentarii. Ii zic, "bah suntem in romana, vrei sa te bage popnarii intr`un colt si sa te faca femeie? Taci dracu` din gura"... Nu facem doi pasi, ca un meltean de Bucuresti( ii stiti, ai acu trening sapca, si pantofi de lac) vorbea la telefon: " da` bah sa moara familia mea, e negru ala de Cabral si bulangiu` de Solcan. Nu stiu ce pula mea fac. Cacat se fut in cur." Ras, oprit, respirat, gandit. Ba, io`s de parere ca daca romanu` n`ar avea ce sa injure si sa urasca, existenta lui ar fi una trista. Din cele mai vechi timpuri, romanasu` tre sa futa pe cineva in gat ca sa se simta mai bine. Uram bulangii din motive evidente, e o placere orgasmica sa te strangi cand defileaza bulangii sa`i scuipi sa`i injuri, sa arunci cu oO in ei. Si iti zici in gand, cand bagi bere direct din sticla de 2 kile, "da`i ma`n pula mea de poponari, ca ei nu simte". Uram ungurii, ii uram baga`mi`as pula`n limba lor spurcata, ii uram si i`am trimite pe toti unde i`a trimis Dej pe tigani. Ne enerveaza ca refuza sa vorbeasca romaneste pana in momentul in care ii injuri. Ii uram pentru ca vor autodeterminare si placute bilingve, ii uram ca`s mai nationalisti decat noi. Sa nu uit, uram tiganii. Mama ce uram tiganii. Am plati bilete numa` ca sa`i vedem schingiuiti si spanzurati in piete publice. La dracu`, ii uram asa tare incat am plati bani numa` ca sa fim noi aia care ii dam cu biciu pe pielea pigmentata urat. "da`l dracu`, ca e cioara nu simte". Uram strainii. "Pai ce ma muie, vii tu la mine in tara sa`mi zici mie ce sa fac. Pai ce pula mea stii tu bai Hans, John sau Pierre? Ce stii tu bah limbric occidental despre cutumele noastre? Cum adica sa nu tai ba porcu` de Craciun, da pe cine pula lu` vecinu de la 3 sa tai, pe soacra`mea. S`o mananci tu ba mancator de melci pe soacra`mea, ca`i hoasca si are carnea tare. Cum adica ma sa nu mai fac eu tuica la tara mah. Pai ce ma, vine ma`ta sa`mi dea bani sa beau ma? Aaaaaaa? Ia zi ma cum dracu` ma duc eu acasa si`mi iau nevasta la pumni din senin, si ce motive mai am sa ma ating de frigida aia si sa fac copii semi-retardati, care sa duca mai departe traditiile? Cum adica ma n`am voie sa mai fac gratare decat in locuri amenajate. Pa ce ma e padurea lu` ma`ta ma. Cine pula mea esti tu sa`mi zici cum sa traiesc?" A, si ca sa nu uit, noi romanii uram femeile. Doamne ce le mai uram. "Pai de ce pula mea ai m`ai luat`o ma? S`o bati?" Da!!! Da ba nene, ne luam muiere sa`i luam zestrea lu tac`su ala zgarcitu` si sa scapam de gura lu` ma`sa ca am lasat`o bortaosa. O luam, ii turnam inca vreo trei boraci, faci din ea casnica perfecta, si pe sestache te duci si te futi cu bagaboanta de la 4, la care te plangi ca "curva aia de nevasta`mea nu`mi mai da pizda decat cu portia. Pai ce pula mea, eu sunt un om cu nevoi... Lasa ma, ca ea e femeie." Uram doar de dragu` de a uri, uram din plictiseala, discriminam in stanga si`n dreapta pe primul care nu este in chip si asemanare, uram pentru ca ne face sa ne simtim mai bine despre noi. De aia in 20 de ani, Republica Bananiera Congo o sa fie inaintea noastra...

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.