duminică, 15 martie 2009

Multa durere... sau sictir... sau nu mai stiu...

Cum ziceam deci, pierdut caterinca, o declar nula... Mi`am dat seama dupa cateva pahare( care de altfel se vor regasi printre randurile pline de lirism urban care urmeaza) ca d`soara caterinca e o mare curva... care vine cand nu trebuie, si te lasa cand ai nevoie... cel mai probabil, madame( chiar si numele o identifica drept adepta a celei mai vechi meserii), caterinca, ca la ea ma refeream inainte sa sparg logica frazei cu paranteza sau cu aceasta virgula inutila, vine si isi face de cap in momentele cele mai nepotrivite... cum ar fi inmormatari, nunti, examene, cursuri...cel mai recent exemplu in acest sens este dragul nostru Depanatu`, care intr`un moment de luciditate si coerenta cognitiva s`a trezit sa invite un profesor sa`i suga pula... partea cea mai proasta e ca nenea profesor l`a si auzit( deci caterinca 1)... daca asta s`ar fi oprit aici ar fi fost perfect, numai ca urmatoarea victima a acestei maladii am fost eu... in aceiasi zi, cand eu cu depanatu incercam sa vrajim supra-controlul, care ne prinsese in pula goala in autobuz, boul din mine mai-mai sa se puna in cur si sa inceapa sa rada in momentul in care Depanatu` facea pe oligofrenul(caterinca 2)... momente penibile ale caror protagonist am mai fost, dar la ora asta tarzie sinapsele imbibate in bere refuza sa mai functioneze...deci o lasam pe alta data,cand voi destul de treaz sa pot sa`mi sustin pledoaria pana la capat... Pana una alta, ne pisam pe tine madame Caterinca, ca ne lasi cand ne e lumea mai draga si vii cand nu trebuie

4 comentarii:

Sperminator 2.0 spunea...

Bere, bere dar totusi..."cand voi destul de treaza"??!?!?!? WTF dude?:))

ne-am prost spunea...

ai prea multe pretentii de la mine la ora asta tarzie din noapte...

Anonim spunea...

ma, copii, ma. terminati cu prostiile.

o sa va reveniti. Curva aia de Cati [sa o prescurtam cati ca suna mai bine...] o sa vina inapoi acasa. Ca nu puteti sa stati voi mai bine de doua zile fara sa o luati iarasi la poante. Asa ca, Neamule, nu mai boci dupa curva ca vine ea singura unde-i e bine...

Sperminator 2.0 spunea...

Da' pana vine o sa ni se umfle coaiele in care tinem noi aberatiile pseudoliterare si o sa ne umplem de cosuri...

 


ne-am prost © 2010.