luni, 9 martie 2009

Cine pula mea ne-a furat caterinca...!?!!??


Vad ce de la o vreme pe blogu' asta e o schimbare de stil...CE PULA MEA S-A INTAMPLAT CU CATERINCA?!?!!? ce s-a intamplat cu glumele proaste, cu bucatile de viata care puse pe hartie(mweell virtual vorbind) iti descretzeau fruntea, cu discutiile interminabile din Jeg despre problemele intestinale ale lu Depanatu'...WTF??? Mai nou suntem seriosi, oficiali...aproape ...tristi as putea spune. O fi criza financiara atat de dura incat ni se sterpezesc dintii ca dupa un mar mult prea verde si acru...o fi primavara cu astenia de rigoare...semne de maturizare timpurie...sau ce pula mea???!!!?? Ideea e ca cineva sau ceva ne-a furat caterinca...sau am pierdut-o noi ca retardatii si acuma' tip din toti rarunchii ca s-a furat...? Daca intradevar am pierdut-o si o gaseste cineva...sa ne-o dati inapoi ca suntem morti fara ea...si oricum ...cred ca si ea e speriata fara noi(mai ales pe vremea asta...uite afara ploua!). Ma ingrozeste un singur gand...daca nu am pierdut-o noi....nici nu s-a furat....asta inseamana ca a fugit singura ceea ce ar fi dureros! Oriunde ai fi...daca citesti asta, intoarce-te la noi pt ca te iubim si pt ca nu putem traii fara tine! Fara tine suntem tristi si ciudati sau cum ar spunem cineva "suntem atat de grim incat ne cacam lilieci." Fara tine incepem sa facem speculatii despre cum ar fi popa care o sa ne cante Stalpii, despre cat de nefericiti suntem noi. Fara tine cautam motive sa bem...fara tine suntem emo si o ardem dubios noapte pe langa Crematoriul Cenusa. Fara tine...suntem...nimic...Asa ca te rugam. oriunde ai fi...vino inapoi si iarta-ne ca am gresit cand te-am abandonat chiar si pt o clipa
in incercarea sa mai facem si altceva inafara de caterinca. Nu am vrut sa te inselam, vroiam doar sa vedem cum e si cu altciveva(altceva) si am vazut ca nu e cum esti tu.Te cautam acum avand un sentiment de vinovatie adulterin.La altceva nu suntem buni decat tu ne completezi. Asa ca iarta-ne si intoarce-te la noi!

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.