marți, 10 martie 2009

Să fie nebunie!

Frate, ştii vorba aia proastă cu Mare-i grădina Domnului şi mulţi nebuni îi sar gardul? Ce gard, coaie? Au uşi d-alea rotative ca la mall, au scări rulante, au lifturi d-alea de morgă de intră câte un batalion de nebuni. Şi nu mă refer la nebuni d-ăia: retardaţi, schizofrenici, catatonici...ăştia-s nebuni cu acte. Eu mă refer la nebunii ăia care te întreabă cât e ceasul la metrou, deşi au, în pula mea, ditai ceasul roşu pe care scrie. Vorbesc de nebunii ăia care stau pe scară în autobuz, dar nu coboară niciodată sau, de ăia, care se aşează lângă tine, în picioare, în tramvai, deşi tot tramvaiul e gol. Îi ştiţi, îi vedeţi, dar ştiaţi că sunt nebuni?

Eu i-am urmărit pe ciudaţii ăştia şi am să vă împărtăşesc moţ a moţ experienţele mele cu ei.

1. O babă

Eu: Nu vă supăraţi, coborâţi la prima?
Baba: Da. Mă duc să iau nişte ouă...

2. Mama (când aveam 9 ani)

Nene: Auziţi, ăsta merge spre Militari?
Mama: Da, am fost şi eu cu fi-miu' la stomatolog.

3. Un nene

Eu: Cât este ceasul?
Nene: A, e 12, acum am plecat şi eu de-acasă.

4. Un nebun la munte

Eu: Unde găsesc şi eu un biliard p-aici?
Prostu: Păi, fii atent! Cunoşti Predealul?
Eu: Nu.
Prostu: Păi e pe strada Libertăţii nr. 15...

5. Un nebun la mare

Eu: Ştiţi unde e poşta?
Prostu: Da. (şi pleacă...)

6. Discuţie la semafor, în faţa mea, cuplu de nebuni

Ea: Mă iubeşti?
El: Mult!
Ea: Păi zi!
El: Ce?!

7. Un tovarăş (acum câteva zile, mă sună pe fix)

El: Ce faci, eşti acasă?

8. Mesaj pe care l-am primit pe nokia 3310 într-a 11-a

SMS: Bă, ai numărul meu de telefon?

9. Discuţie pe mess între un tovarăş şi o pitzi

Marok: Fă! Tu ori eşti un băiat prost şi o să te bat ori eşti o fată proastă şi părinţii tăi au fost rude...
Pitzi: Cu cine?

10. Dacă râzi la asta eşti mai nebun ca ăla...

Unu: Ce-ai mă de eşti aşa supărat?
Altu: A murit taică-miu...
Unu: SĂ MOARĂ MĂ-TA!!!

11. Alt tovarăş

Noi: Cu ce mergem coaie până la Cluj?
El: Hai, coaie, cu avionul, să muriţi voi!

12. Pitzi la telefon

El: Auzi, da' tu ce IQ ai aşa?
Ea: IQ? Poate vrei să spui ID!

13. un tovarăş cu o zi înainte de examenul de permis

El: Să dea Dumnezeu, să moară mama, de nu iau eu carnetul!

14. o profă de engleză

Noi: Doamna? Cum se spune la barză în engleză?
Doamna: Cum? Nu ştiţi?! Bărzzz...
(există varianta şi cu chearacheatiţ)

15. antrenorul meu

El: Zi mă, copile, e ceva cu tine? Zi, ce s-a întâmplat? Hai explică-mi, te rog, insist! Vreau să ştiu ce e cu tine azi! Zi odată, ce ai?
Eu: Păi...
El: Taci drecu'!

16. şi, ultimul, eu în maşină

Altu: Bă, simţi miros de ars?
Eu: Stai să dau mai încet muzica...

Bă şi mai sunt... Ştiu ce gândiţi. "Frate mulţi din ăştia sunt proşti". Nu e adevărat. Prost eşti când nu te prinzi la "Doi copii numărau o bilă". Prost eşti dacă tu eşti unul dintre ăia doi copii care numără o bilă. Deci, ăştia-s proştii. Ceilalţi sunt nebunii de zi cu zi. Şi eu sunt printre ei şi mi-am dat seama de o chestie proastă. Toţi nebunii de ocazie avem un punct în comun. Avem inelarul mai mare decât arătătorul la mâna stângă. Unele excepţii chiar şi la dreapta. Sau chiar la amândouă. E cea mai simplă dovadă că eşti unul dintre nebunii ăştia. A, şi mai e una, prin care ţi-am demonstrat că şi tu eşti nebun...Căcat, dă-ţi seama singur...

(aştept să daţi alte discuţii între nebunii de zi cu zi)

Un comentariu:

Anonim spunea...

saracu marokanu =)) aia cu sa moara ma-ta am auzit-o de vreo 10 ori...
la aia cu da muzica incet ca miroase a ars ori eram si eu de fata ori iar am auzit-o de 10 ori..suna cunoscut :))
toti suntem nebuni...unii mai mult ca altii.

p.s. pe aia cu explicatia dupa fiecare banc ai omis-o :P

 


ne-am prost © 2010.