luni, 9 martie 2009

Amintiri din criptă

Se facea ca prin anul I de facultate, pe cand imi faceam veacul prin Grozavesti, am dat de o frantuzoiaca, care nu prea stia ea pe ce lume se afla. Si am luat- o sub aripa noastra protectoare, sa o invatam cum sta treaba cu slana si palinca. Numai ca in momentul in care am servit-o cu otrava de 60 de grade, Cecille a strambat din bot, zicand ca e prea usoara!!! Cum femeie?!? Cu asta tranchilizezi un cal! Ceva e in neregula cu fata asta, trebuie sa o imbatam ca lumea, ca sa inteleaga care-I treaba cu soricioaica. Numa` bine ca niste tovarasi chitaristi au organizat un ceai dansant intr-una dintre salile de sedinta din Grozavesti. Sex!, zicem noi… Aducem trascau, si cu bere, o punem in cur pe frantuzoaica, sa vada ea cine e sefu` la damigene in Europa. Minte de popor barbar, cu sinapse rahitice. Dupa ce se termina cantarea, trecem la obiceiurile noastre, si incepem sa bagam in noi, desigur ademenind-o pe Cecille. Prima sticla de palinca s-a dus, la fel si berea. Trecem la a doua, stand tare pe pozitii. Asta nimic. Hmmmm!!! A doua sticla, a treia.Pula!!! Ma e ceva necurat la mijloc. Otrava incepuse sa faca sex cu cerebelul meu, si imaginea cam mergea in slow-motion. Intreb pe unu care parea mai treaz daca frantuzoaica are ceva. “N-are nimic!” Cuuuuuuuuum?!? Frate asa ceva e imposibil. Sunt in zona crepusculara. Gata!!! Scoatem arma secreta. Mishule, adu horinca. Daca nici la asta nu percuteaza, sa se duca dracului! Bem si din aia ce bem, starea de lichefiere cerebrala se inrautatea, asta tot nimic. Asta e robot, altfel nu`mi explic! Gata, deja nu mai sunt in stare nici sa zac pe podea. La culcare. Dupa un somn chinuit, in care visam ca ingerasi durdulii imi turnau tuica pe gat, ma trezesc dimineata cu cea mai mare migrena a vietii mele si cu o cacare nesimtita. Ma duc la buda, aprind tigarea si dau rautatea din mine, bineinteles intrebandu`ma ce a facut frantuzoaica. Termin, ma sterg, si un gust familiar imi vine pe gat. Voma evindet. Era un Kodak moment. Boram, ma stergeam la cur, boram. Cat despre frantuzoaica, ne-a zis a suntem cam slabi cu bautura, si aia care nu au bagat in ei in scopuri patriotice ne`au zis ca pe langa faptul ca ne`am facut de cacao, scumpa noastra fratuzoaica nu avea nici pe dracu`. Ma pis pe Franta.

p.s. m`am apucat sa scriu, numa` ca sa nu`l mai vad pe asta micu` suparat.

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.