sâmbătă, 14 martie 2009

Strada sperantei la parter


4.15 AM. Titan. Strada Sperantei la parter. Ap 2. Nicolae Mizil, 24 de ani, dormea de vreo 3 ore juma'. Suna ceasu'. Se ridica ametit din pat, si se clatina spre baie. Ajunge in fata usi si se gandeste..."cafea!". Face un mic detour pana in bucatarie sa dea o pedala la expresor...ajunge...apasa pe buton si pula cafea..."mortii ma-ti!!!...shh, am zis ca de azi nu ma injur in halu' asta. Normal ca pula cafea ca daca nu cumpar eu cine sa cumpere?!?..." Se clatina spre baie, aprinde lumina, ridica capacu si ii da drumu'. In timp ce se pisa se uita aproape speriat in oglinda: "Vai...in ce hal am imbatrnit, pula mea am 3 kg de cearcane pe fiecare ochi...si am inceput sa si albesc baga-ti-ai pula!" Termina sa se pisa, trage apa, se dezbraca si intra in cada, pune mana pe dush si...apa calda era, evident, rece si rosiatica. " futu-ti mortii...bah si am prosmis ca nu mai injur in halu" asta!!!" Termina, se sterge cu un prosop care din alb acum batea usor in gri, isi ia boxeri pe el si iese din baie. Baga nasu' in frigider sa vada ce mai e: varza calita, ciorba si doua mere, macarea perfecta pt micul dejun."baga-ti-ai pula in ele!...shh". Tranteste usa si intra in inapoi in dormitor. In pat inca dormea Mariana, iubita lui de vreo 6-7 ani. "Ce noroc pe tine ca nu tre sa te trezesti in fiecare dimineatza la ora asta, program de lehuza ce ai tu, auzi 10-16..." zice in gand Nicolae si o pupa usor pe frunte. Maraiana era gravida in 3 luni. Trece de pat, se duce la sifonier si se imbraca. Acelas tricou ca ieri, oricum restu' sunt jegoase ca masina de spalat s-a dus pe pula si o pereche de blugi pe care ii are decat era anu 1 de facultate deci de prin 2003. "Tigari, tigari, tigari unde pula mea sunt tigarile!??!" Se uita peste tot si vede pachetu' pe noptiera ei. Se duce, il ia...gol...in scrumiera de pe partea ei un muc de marlboro...ii fumase ultima tigara. "sa-mi bag p...!!!!...cat cacat e ceasu'...ai sa imi bag pula e cinci si un sfert...sloboooozzzz...iar nu ajung la timp la munca!!!!. Zice asta si iese pe usa grabit, avand grija sa nu o tranteasca ca deh, doamna mai tre sa doarma pana pe la 9 ca dak o trezeste la ora asta are spume pe el 3 zile si nu ii mai vede pizda decat pe telefon in filmuletzu' ala pe care i l-a facut cand era ea beata. Fuga pe scari, fuga pe strada...un nebun la 5 jumate fugea de nebun. Ajunge la metrou, ca Dacia lu' tac'su, Dumnezeu sa il ierte, era in sevice. Coboara grabit. Usile si se inchid in nas. Mai sta 5 minute si se urca in urmatoru' metrou. Tigani, babe, oameni stersi si grabiti si intr-un colt niste pustioace de clasa 9-a sau a 10-a. "Mama ce cur are aia bruneta!!! Vai cu as rupe blugii aia de pe ea si as sfasia tricou' care ii acopera sanii aia obraznici
ale caror sfarcuri tari imi atrag atentia de vreo 2 statii incoa'. Da-n pula mea, asta nu au 18 ani, sunt de o varsta cu pedeapsa. Da' tot as fute-o pe aia bruneta! Mama si cu cata pofta..." Nu o inselase niciodata pe Mariana, desi de vreo 2 ani se gandea ce frumos ar fi daca.... Gadurile adulterine ii sunt intrerupte brusc. Trebuia sa coboare. Urca scarile in graba. Uita sa isi ia tigari, uita sa isi ia de mancare.
7.01. Intra pe usa. Toata lumea se uita ciudat la el...ca deh...iar a intarziat...e 7.01. Se duce la biroul lui unde il asteptau tone de hartii. Muncea aici de la 18 ani. Era cel mai vechi din departamentul lui si cel mai competent. Fusese sarit la mariri si avansari mereu pt ca el era intodeaua era cel care avea tragere de inima sa munceasca si sa o faca cu cap motiv pentru care colegii il dispretuiaiu si ii bagau strambe la sefi. E 18...nu s-a ridicat de pe scaun, programul se terminase la 16, dar nu isi permitea sa plece. "Cand mortii mamii mai termin eu astea...asa mor, cu ele pe birou...si deadlineu e marti futu-ti mortii ma-ti!!!....sloboz iar am injurat...." 19.44, suna telefonu, era Mariana: " M: Unde esti?, N: La munca..., M: Hai nu vi si tu mai repede ca m-am plictisit singura acasa!!! pliiiiizzzzzz...si cand vi dak poti sa iei si tu paine, niste pateu, niste carnati, niste icre, niste prajituri si niste portocale? pliiiiizzzzz!!!???!!! N: Bine iubita, acuma' plec! M: pop! N: Si eu! vorbim cand ajung!" Se ridica isi delogheaza laptopu' si pleaca. Toata ziua nu a fumat decat un Saint George de la paznic ca restu' i-au zis ca nu mai au tigari. Iese din firma, primu lucru isi cumpara 2 pachete de marlboro rosu lung. Acelas drum pe care il facea de atatia ani, mereu la ora de varf, si mereu nu in mai putin de o ora juma'. Ajunge la Titan, da o tura prin piatza sa ia ce ii spusese Mariana. O face, isi ia si el o bere la plastic si se duce tot clatinandu-se spre casa. In fatza blocului trece pe langa el un meltean intr-un ML si il stropeste fleasca." Sa imi bag pula in stolu' tau bah labagiu nenorocit!!!!!!!!!". Ajunge sus. Isi saruta nevasta, viitoarea mama a copilului lui, de bun gasit. Vorbesc. Rad. Se pun la masa. Mananca. Dupa ce termina de mancat: " M:iubitu'! da si tu prajiturile alea! N: fut!! am uitat... M: evident ca ai uitat...bere nu ai uitat sa iti iei!! ca de fiecare data!!" se ridica plangand de la masa si se duce in dormitor." Bai sa imi bag pula in creierii mei..credeam ca in seara asta ne pilim si noi...poate ne futem....poate...da baga-ti pula...mai bine beau asta singur abia ma ia somnu' mai repede ca oricum sunt rupt...". Se futeau din ce in ce mai rar in ultimu' timp...1 data...poate de 2 ori pe luna. Defapt in ultimul timp faceau totul mai rar. Nicolae sudeaza trei tigari, linge berea, face un dush cu aceiasi apa rece si rosiatica si se arunca in pat. Si doarme. Si se trezeste, si doarme, si se trezeste, zi, noapte ,zi, noapte...same old shit...si trec vreo 3 ani...same old shit...aceais firma...acealas briou jegos, aceaias Mariana cu aceleas figuri in cap. Un singur lucru era nou. Era tatic. Avea un baiat: Alexandru. e 7.01. ajunge la munca. Aceleas priviri iscoditoare. La el la bioru il astepta Sorin, directorul general. "S: Salut! a fost ultima data cand ai intarziat! ai 14 zile sa iti gasesti altceva de munca. O zi buna! N: Dar...dar...am intarziat 1 minut...bum...1 minut...bum bum...bum bum bum...1 singur minut...sa-mi bag pula mi-e rau...shh...am zis ca nu mai injur..bum bum...bum...Ceva atunci s-a rupt. Camera s-a invartit in jurul lui de 2-3 ori. Si a cazut pe spate intr-o ninsoare de foi...Doctorii la autopsie au spus ca a fost cel mai urat infarct pe care l-au vazut ei. Ca a pocnit inima cu tot cu aorta. Vecini
au pus mana de la mana ca aja se face la d'astea. S-au strans 113 RON si 2 paini...oameni cu suflet...Mariana a plans mult zilele alea. Nimeni nu a stiut dak de durere, de frica sau pt ca doar era speriata si moartea lu' Nicolae era prima problema adevarata pe care trebuia sa o rezolve singura. Dar nu a fost singura. In 4 luni s-a recasatorit cu vecinul de la 3. Un slavitor de Allah. Madjol Admadinejah. Acum e doamna Mariana Admadinedjah:)). Hilar. In cimitirul Eternitatea de la marginea Bucurestiului 1 caine plin de raie se pisa pe crucea pe care scria "Niclae Mizil, sot si tata" .Daca s-ar fi strans macar 150 de la vecini...poate scria si pe crucea lui Nicolae...da aja...o sa isi petreaca eternitatea cu o cruce stramba pe care scrie Niclae. ...Fut e 11.18 tre sa plec la munca bagamias pula....shhh...ca de azi nu mai injur in halu' asta!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Incep sa cred ca ai dreptate cand ma contrazici. Nu esti pesimist, doar realist. Genial de realist si postul asta este la fel de genial...de trist.

Unde ne ducem?

Alex spunea...

mi-e frica de treaba asta :-s

Sperminator 2.0 spunea...

Chill, e doar o poveste proasta scrisa intr0un moment dubis al existentei mele. Noi o sa fim aia bogati, lipsiti de griji si cu multe pizde pe langa noi;)

ne-am prost spunea...

perdut caterinca, o declar nula... ma duc sa beau mult, si ma fut in epirsoadele dubioase ale existentei tale... ne`am prost pana la moarte

Sperminator 2.0 spunea...

Nu mai bine te futi tu intr-o femeie?;)

Anonim spunea...

bai. potoliti-va! ne-am prost, mai ia o bere, culca-te... stii tu, noaptea e un sfetnic bun.... Scrieti foarte misto toti trei, indiferent de natura umoristica, realista sau pesimista a entry-urilor. Asa ca potoliti-va ca va bat de va sting pe toti.

Sperminator 2.0 spunea...

Tae Kwon DoDO style!:)

Anonim spunea...

e sad... so sad.. eu citeam pt caterinca.. dar daca ati pierdut-o, o sa scot rabdarea de la naftalina si o sa astept pana o convingeti pe don'shoara caterinca sa se intoarca la voi...

deocamdata sunt depresata dupa povestioara asta... :|

ne-am prost spunea...

n`ai observat ca despre asta vociferam si noi de ceva vreme?

 


ne-am prost © 2010.