luni, 1 martie 2010

Una mica de 1 martie...

A venit acea zi, care desi banuiam ca o sa ma ajunga din urma, speram sa fie mult mai tarziu... Dar a venit... A venit ziua cand voi vorbi despre... nu`mi vine sa cred ca e un produs al imaginatiei mele... Egalitatea intre sexe... De vreo 100 de ani femeilor li s`a dat dreptul sa voteze... Si noi astia mai europeni suntem mult mai permisivi incat le dam voie sa umble cu meclele descoperite(draga mea, daca citesti sa stii ca e doar o caterinca proasta de amorul artei)... Cum ziceam... Acu` vreo cateva decenii, nu stiu exact cate femeilor li s`a dat voie sa voteze... Ba mai mult... Sa faca scoala, sa poata conduce masini, mai noi partide ba chiar tari... O fo` pan` `70 la americani un mare val de proteste feministe, unde toate lezbienele paroase s`au apucat sa`si dea foc la sutiene, cerand drepturi egale cu barbatii... Just, pana la urma si ele e oameni... Dar tot cacatu asta nu s`a oprit aici... A trebuit ca FEMEIA sa se bage in toate activitatile consacrate drept masculine... Pana acum nimic grav, am zis si mai sus si ele e oameni... Sunt perfect de acord, desi cateva cunostiinte m`ar contrazice si m`ar renega citind aceste randuri... Toti suntem egali, desi e doar pe o bucata de hartie numita conventia drepturilor omului, dar suntem egali... Ceea ce ma aduce la urmatoarea idee a aberatiei de astazi... De sunt femeile feministe?... Adica n`au aceleasi drepturi ca noi, sau ce pana mea?(ma refer bineinteles la lumea pieilor albe, ca despre altele nu sunt in masura sa vorbesc)... Au egalitate in sanse, si in loc sa fie multumite de faptul ca isi pot insela barbatul/prietenul fara sa le fie taiat varful nasului sau sa fie batute cu pietre, ele ce fac... La ce sa pricep cel mai bine(nu aia perversi mici), la vorbit mult si inutil... Acum mai nou, basca gasesc motive de ce femeile sunt superioare barbatului, in special revistele de pizde, gen Cosmopolitan, scrisa de fapt de o redactie de lezbiene grase paroase si triste, dar o sa ajung si la asta... Nu`i de`ajuns ca se bucura de aceleasi drepturi ca si masculii... Nu!!! Ele tre sa fie mai cu mot si sa fie ele in varful cacatului... Eventual sa revenim la matriarhat... Si din cauza lezbienelor paroase care scriu cacaturile alea de teste gen "TE MAI IUBESTE SOTUL?" sau alte cacaturi de genu`, tot rasuflarea femeieasca a luat`o dracului razna, traind cu impresia ca sunt cea mai tare chestie care a calcat pe pamant... Si daca ziceti voi ca sunt misogin, voi fetele/femeile/lezbienele care probabil nu cititi aceste randuri, ziceti sincer, chiar daca ar fi ultimul lucru sincer pe care l`ati zice... Voi v`ati duce masina la un mecanic femeie, sau v`ati lasa casa pe mana unui zugrav femeie, sau multe alte chestii care nu`mi vin momentan in minte... Pai ce pula mea e asta?... Traim intr`o tara libera, in care toti suntem egali(?)... Ce pula mea vreti mai mult???... Hai sanatate la pasarele...

3 comentarii:

wollastonit spunea...

hmmmm " caterinca proasta de amorul artei"...nu prea cred...dragul meu:P

ne-am prost spunea...

hmmmmm... daca esti de partea lezbienelor paroase... nush ce sa mai cred :P

kid2920 spunea...

frate, nu e chiar asa.. acum cateva zile a trebuit sa-i zic la unu cum sa schimbe roata de rezerva.. step by step..
nu sunt feminista dar... nah... desi de multe ori imi pare rau, si chiar IMI E RUSINE ca m-am nascut femeie, de cele mai multe ori e chiar amuzant!!! mie imi place, si "critici" degeaba :))

Ligia va pupa!

 


ne-am prost © 2010.