sâmbătă, 27 martie 2010

Frumoasa dimineatza...jur!

Buna dimineatza dragelor si dragilor! E o dimineatza superba, cum nu a mai fost de mult...sau poate asa o vad eu de la oboseala! Stiu ca probabil ati observati si voi si ca acum injurati de toti sfintii ca va irosesc timpul dar nu pot sa nu remarc: Au inflorit pomii! E caldutz si vantul adie prietenos salutand soarele care s-a trezit lenes(nu vorbesc prostii, stimabilul a simtit de cuvinta sa isi arate razele abia pe la 9 juma'). O ceata de vrabii se sfadesc galagioase la geam...frumoasa mea vecina de vis a vis isi plimba cainele si formele la nici 10 metrii de scara mea. Imi fumez ultima tigara din pachet cu voi. Sunteti cea mai selecta companie de care ma puteam bucura in aceasta glorioasa dimineatza...dealtfel unica companie pe care as fi vrut sa o am acum! miroase imbietor a frezii, a zambile( de la floraria de jos) si a...dimineatza de primavara( da, are un miros aparte, un miros de aer caldut si de flori proaspete intinse pe o iarba cruda abia stropita de roua diminetii...mie asa imi miroase). E...ideal! Si daca tot neam fumat ultima tigara (a mea) impreuna hai sa ascultam si piesa care mi se pare MIE ca ilustreaza perfect dimineatza asta :



si piesa care CHIAR ilustreaza dimineatza asta



Va pupa fratele tare fratele vostru, e o zi pe care TREBUIE sa o petreci cu cel pe care il iubesti...aja ca tine-l langa tine, strange-l tare in brate si da-i cel mai sincer si fierbinte sarut din lume!!! Iubiti-va mult!!!

5 comentarii:

TZR spunea...

da...poate aveam nevoie de ceva soare dupa iarna asta care ne acoperise deja toata viata, sperantele si visele...

kid2920 spunea...

ti-am urmat sfatul! :P

Pup!

Sperminator 2.0 spunea...

ma bucur ca am putut acorda asistenta:))

kid2920 spunea...

baietii, Sarbatori Fericite!!! va pup si sa fiti cuminti! beti cu masura, nu mancati multe oua si carne!! :))

Ligia va pupa si vorbim peste vreo saptamana...

Sperminator 2.0 spunea...

si noi te pupam si iti uram Sarbatori Fericite!

 


ne-am prost © 2010.