duminică, 14 martie 2010

Odiseea spatiala. Dimineata clonei.


...jurnalul clonei...data stelara 140320100637. Spatiul, aproape ultima frontiera a quadrantului capital al republici noastre, O.B.B-B....mai pe larg Outer Bucharest Border - Baneasa. Primul dintre cei 4 sori artificiali rasare blonavicios dupa norii grosi de smog plutarkian, smog emanat de facilitatile de procesat iridiu din apropiere. Ma ridic pe jumatate adormit de la monitorul meu de manipulare a undelor cerebrale - statia mea de lucru-. Lucrez la una dintre cele mai mari facilitati de manipulare a undelor cerebrale din toata republica. Programul meu se apropie de sfarsit si ma deja imi imaginez ca sunt acasa in capsula mea criogenica si ma odihnesc cu gandul departe undeva intr-un vis indus. Inca 2 quelci si pot pleca...dar ca in fiecare dimineatza timpul trece greu atunci cand programul mi se apropie de sfarsit. Ma plimb putin verific intensitatea si frecventa undelor manipulante...totul este in parametrii normali. Plictisit intru in grupul alaturat de manipulare- acolo lucreaza unul dintre colegii mei- este un klingonian din rasa celor intunecati de pe indepartata planeta Alexandria, dar noi ii spunem Tiganu in cinstea rasei primordiale care a existat pe Terra cu cateva mii de ani in urma si ai carei descendenti suntem cu totii. Si el era la fel de plictisit. In chem sa insipiram impreuna ultima doza de extract de iarba aromatica pe care o mai aveam asupra mea culesa tocmai de pe o luna distanta a planetei CMT98-A. Ne ascundem de dronele sanitare in camera dejectiilor unde inspiram linistiti pana la ultima, picaturile evaporata din recipient. Ne intoarcem la statiile de manipulare pentru o ultima verificare. Tocmai in acel moment intra in camera Contele Cantonius, membru in consiliul lorzilor Sith - unul dintre comandantii nostrii. Stim ca odata cu sosirea lui, prezenta noastra nu mai este necesara asa ca incepem sa ne echipam pentru lunga calatorie spre casa. Costumele, rezervoarele de oxigen, scanerul portabil...a da, sa nu uitam fazerele, fara ele am fi morti! ...Plecam... in dimineata asta Tiganu a promis ca ma duce pana acasa pentru ca ii tinusem locul 2 quelci cat el plecase sa procreeze impreuna cu o femela Turnabo pe care o cunoscuse in aceeasi seara in Cyberspatiu. Deschidem atenti trapele de presiune de la intrare si ne indreptam tacuti catre mijlocul de locomotie al Tiganului - un frumos crucisator de tip Bi-Motor Wonderer cu 32 de reactoare care functioneaza cu diamantina...pe scurt un frumos BMW 320d. Ne astepta o calatorie lunga caci locuiam momentan tocmai in indepartatul quadrant RS II - A. Stabilim cursul si trecem la viteza superluminica - 110 warp, viteza cu mult peste viteza legala admisa in interiorul quadrantului capital. Mergem vreo 15 snarci tacuti dupa care realizez ca imi este foame, atat de foame incaat as putea manca si un Vel"tosh intreg cu tot cu coada.

Clona - Tigane, hai sa ne abatem putin de la curs pana la asteroidul ala...acolo fac cel mai bun cocktail proteic cu gust de usturoi si nuci venusiene din tot sistemul solar!
Tiganu - nu am frate credite nici sa pun cristale cu dimantina sa am maine...
Clona - hai ca iti dau eu ca mai am cateva tichete pt cocktail proteic gratuit de luna trecuta!
Tiganu - hai!

Mergem si comandam. Droidul cititor de dorinte de la fereastra de preluat comenzi este stricat...aja ca trebuie sa dam comanda asa cum o faceau si strabunicii nostrii...prin viu grai. Vorbim, gesticulam dar pana la urma ne intelegem cu operatorul droizilor gastronomici. In mai putin de 5 snarci vine si comnanda, platim, luam pachetele si ne indraptam pasind inponderabil catre BMW. Deodata in spate se aud zgomote ciudate...ma intorc si raman inghetat de spaima...eram inconjurati de o haita de Maidanezis Stelaris creaturi feroce...probabil atrase de mirosul intepator al cocktailurilor noastre proteice. Mam uitat la tiganu si laam intrebat cu mana pe fazer...Tragem?...dar erau prea multi...am incercat sa ne retragem usor cu fata la ei...contrar tuturor scenariilor mele apocaliptice haita sia pierdut repede interesul pentru noi pentru ca isi facuse aparitia o femela care emana un puternic miros de hormoni alterati genetic...era in perioada da reproducere. Iam lasat intr-o invalmasala fizica de nedescris cu totii luptandu-se pentru dreptul de a se imperechea cu femela.

Clona - Coaie...calculeaza repede o traiectorie de uscheala ca e belita situatia daca mai stam!!!...ia in calcul si manevre evazive...

Dar tiganul deja facuse asta. Acum calatoream cu mult peste 130 de warp si ma apropiam de casa. Simteam ca mi se inchideau ochiii...imi era atat de somn!
In apropierea casei mele un crucisetor al enforcerilor spatiali nea oprit pentru depasirea vitezei legale...leam dat pana la ultimul credit care il aveam la noi ca sa ne lase sa plecam. Am ajuns insfarsit acasa...arunc pe jos costumul, imi pun fazerul in capsula criogenica...imi scot din pachet cocktailul proteic si mil injectez repede, arunc si restul hainelor si intru complet dezbracat in capsula criogenica...o voce senzuala ma intreaba...

Vocea senzuala - va rugam alegeti un vis si durata somnului criogenic!
Clona - vis...hmmm...ce vreau sa visez?....hm...aleg categoria...Excursii pe planete cu vegetatie luxurianta...durata...8 quelci...activeaza!

6 comentarii:

Aaron Pumnul spunea...

esti dus frate:)) Mă întreb din ce neam mă trag eu în Odiseea ta: Chiuvetix Supraponderalis 105?:)))

Sperminator 2.0 spunea...

105 coaie?!?!?...pai daca 105 zici...Megatron!

kid2920 spunea...

=))=))=))=)) nici la mine in biblioteca nu gasesc sf-uri de-astea =))) esti criminal!!!ia-ti concediu!!! =)) fugi la mare!! :)) e grav, fratioru', e grav!!!

Sperminator 2.0 spunea...

da nu e SF!! e pe bune!!

Olivia spunea...

mult prea tare.
Pe cand o carte?
i mean it...!

ne-am prost spunea...

cartea va aparea(si aici vorbesc ca magarul in numele tuturor), atunci cand ceea ce scriem noi se va numi literatura, nu doar un amalgam haotic de cuvinte porcoase si jigniri inutile, refulari bizare, si in general ciuda pe societate...

 


ne-am prost © 2010.