miercuri, 17 martie 2010

În loc de "Salut".

Nu cred că mai este nevoie să mă prezint. Sunt sigur că toți ați auzit, într-o formă sau alta de mine. Întrebarea este ce dracu' caut eu aici? Păi să vă povestesc. Sus la noi, e o birocrație mai mare decât la Ministerul Muncii din România. La sectorul repartizări, pe unde îmi fac și eu veacul, e cea mai mare debandadă. Plângeri peste plângeri, că vezi Doamne nu le convine sufletelor unde au nimerit. Exact cum e și Depanatu', băiatul ăla care mai scrie pe aici. Ați citit aștia 10 cititori(știu exact) despre cum nu-i convine cum și unde a nimerit. Așa e el mereu, nemulțumit. Ei bine, imaginați-vă chestia asta să se întâmple cam de 3 miliarde de ori pe zi, zilnic, fără pauză, fără nimic. Nu credeți că și voi ați deveni puțin frustrați. Oricum, să revenit la oițele Domnului, respectiv cei 3 care scriu pe abjecția asta degradantă. Aștia 3 sunt printre cei mai răi pe care i-am repartizat vreodată. Și creți-mă, că mi-au trecut prin mână de-al de Hitler, Stalin si gașca. Dar ăia măcar erau retardați violenți, și prin nu știu ce eroare a sorții au ajuns ce au ajuns, deși le era destinată altă soartă( și i-am spus lu' șefu' să scoată rahatul ăla de liber arbitru, dar asta e altă poveste). Oricum, poveste începe intr-o cameră unde toate sufletele disponibile să plece pe Pământ stau și asteptă. În funcție de dispoibilități și cereri, pleacă pe Pământ. Nimic neobișnuit aici, e vorba de cerere și ofertă, și mai trebuie luată în calcul si constanta care ține de câte suflete ajung in Iad după viața terestră, și câte se întorc. Dar asta e altă poveste, mi-ar lua mult să vă povestesc, iar voi sunteți niște simplii muritori, și v-aș irosi timpul de pomană. Revenind la ale noastre, indivizii ăștia 3, deși nu își aduc aminte, se cunosc de dinainte de a ateriza pe Pământ, chiar din camera de care vă povesteam. Și acolo erau niște nesuferiți sarcastici, care n-aveau ce căuta pe pământ, dar am zis să-i trimitem poate îi despărțim.
Cum anul de grație 1987 a fost unul prolific în România, cred că din cauza deselor pene de curent, ăștia 3 s-au născut în zone diferite ale țării, unul prin Buzău, unul prin București iar celălalt prin Sălăjan. Mi-am permis să desfac o bere atunci, zicându-mi că am scăpat de ei. Dar iarăși soarta, bețiva aia ordinară, care își face treaba de mântuială, i-a reunit, dupa vreo 19 ani. Cam atunci au început cu adevărat problemele mele cu ăștia 3. Că ziceam de ăla mare și blond. Ăla e veșnic nemulțumit. Dar ce să știe el. Îl doare-n cot de câte i-am pus în desaga cu aptitudini în momentul în care i-am trântit pe frunte (cu oarecare satisfacție ce-i drept) ștampila ”Expediere de urgență!”. Păi dacă aveau Proust sau Eco talent literar cât i-am dat ăstuia, deja aveau țări care să le poarte numele. El ce-a făcut? S-a apucat să-mi scrie ”texte de mulțumire”, cerându-mi explicații de ce a ajuns aici. În nici un caz să fii un deprevat, și să te mai iei de mână cu alții doi ca tine. Pletosul ala cu nasu mare, alt specimen pe care l-aș tortura pe veșnicie. N-am mai auzit atâtea erezii și spurcăciuni din gura unui singur individ de la Darwin încoace. I-am dat aptitudini de orator, și el ce face? Își distruge neuronii zilnic, de a ajuns să nu mai înțeleagă nici el ce spune în cea mai mare parte a timpului. Și pletosul celălalat. Ce l-a mâncat pe el in fund să se bage în cea mai necurată industrie nu stiu. I-am dat talent la fel cum i-am dat lui da Vinci, și el se apucă de mițit poporul.
Și lista poate continua. Dar mai rău mă enervez eu scriind, decât ei citind(oricum îi doare-n cur). Așa că ma opresc aici, dar o să fiu mereu prin preajmă. Și or să câștige ei la loto, când mi-oi vedea eu curul (pe care nu-l am ,doar sunt duh)

16 comentarii:

kid2920 spunea...

lasa mah baietii in pace... mie mi-e drag de ei, desi nu il cunosc personal decat pe unul.:D dar sunt convinsa ca si ceilalti sunt niste scumpici.

=)) (cat de pitzi a sunat asta) =))

va pup!

Anonim spunea...

scumpici... hmmm... tu inseamna ca nu`i cunosti cum ii cunosc eu...

kid2920 spunea...

am uitat sa intreb: chiar daca s-a schimbat formula, raman comentatorul sef, da? altfel nu ma mai joc. si nici nu va mai fac reclama.

btw, nu e chiar asa tentanta oferta Sperminatorului...

ne-am prost spunea...

ramai, oricum esti singura care mai comenteaza in afara de noi la fiecare post... care era oferta sperminatorului?

kid2920 spunea...

il intrebam la un moment dat daca nu merit ceva ca tot va fac reclama pe yahoo 24/7 (multi mi-au zis k e marfa blogu) daca nu merit si eu ceva.
si mi-a propus masaj erotic. si-a zis k voi nu va bagati in combinatie si ramane doar el. dar... hm... nush... ti-am zis, nu e asa tentant. mai astept oferte :D

kid2920 spunea...

pfff.. m-am balbait.. de emotie :D

ne-am prost spunea...

la asta nu ma bag... sunt baiat cuminte... de fapt eu fac pe raul doar pe net, in general nici nu injur, nici nu prea vorbesc, pt ca sunt foarte rusinos...

kid2920 spunea...

da stiu.. tu esti cuminte, depanatu e cu moliile lui...
:-<
ma mai gandesc eu ce fac...

ne-am prost spunea...

ce molii ca m`ai capiat cu moliile???

kid2920 spunea...

:)))))))
am auzit ca s-a indragostat recent.
adica e cu molii in stomac!

sa nu imi spui ca sunt fluturi ca nu te cred! :D

Sperminator 2.0 spunea...

atunci iti putem oferi o croaziera de lux de 6 luni in jurul lumii...dar si pt asta trebuie sa ne mai gandim...promitem sa iti dam raspunsul...in cel mai scurt timp posibil:)

Sperminator 2.0 spunea...

oricum...asta cu masajul erotic de la noi 3 era mult mai mult decat ar fi suportat orice muritoare:)

Sperminator 2.0 spunea...

si inca ceva...bah ne-am prost...bulangiu asta de Sf duh ma cam enerveaza! ce crezi ca zice daca ma iau de el?:))

ne-am prost spunea...

ia`te frate ca nu`s tac`su

kid2920 spunea...

lasa, baieti... e placerea mea sa va fac reclama ;)
Ligia va pupa!

Sperminator 2.0 spunea...

mulsumim frumos! orice e moca este perfect:D

 


ne-am prost © 2010.