vineri, 5 martie 2010

Romania rurala. Partea 2: Învățătorul

Blestemata fie ziua in care am acceptat sa predau in coclaul asta uitat de lume. Am zis ca fac marea cu sarea, ca ajut copii de taran sa invete carte. Nu de alta, dar vin tot de la tara, si am zis ca merita si sufletele alea nevinovate sa invete. Dracu` sa ma ia cu toate principiile mele. Acum, nici daca as vrea sa plec nu mai pot. Nu ma intelegeti gresit. Chiar am incercat de vreo cateva ori. Dar de fiecare data, matahala aia de sef de prost isi trimite animalele alea cretine de subalterni sa ma aduca inapoi, pentru ca toti subalternii lui sunt la mine in clasa. N-am vazut in viata mea o adunatura mai mare de prosti. De obicei, incearca sa ma convinga cu duhul blandetii pana sa ma bage in portbagaj. Daca am ghinion, cand incerc sa fug, il trimite pe animalul ala retardat de Paraschiv. Dumnezeule, ce bovina proast! Dincolo de principiile morale, el e dovada vie ca rudele de gradul I n-ar trebui sa se imperecheze. Ce noroc pe vita asta proasta ca are toate degetele. La capitolul creier, mai slabut, nu de alta, dar am vazut porci mai destepti decat asta. Si sa zicem ca stand toata ziua printre animale betive si nespalate n-ar fi o problema. Dar imi sar dracii rau de tot atunci cand incep sa faca glume proaste pe seama mea, si imi fura ochelarii. Dumnezeii mamii lor de oligofreni.
Primarul, de el ce dracu sa mai zic. De 7 ani ma rog de el sa dea bani de la buget sa reparam si sa dotam bicicleta. Si in fiecare an in care promite ca da bani pentru scoala, in fiecare an mai apare cate un etaj la vila aia de neam prost, vedea-l-as plutind pe garla. In fiecare acelasi discurs demagogic, si in fiecare am fix pula. Na! Am si inceput sa injur de cand stau aici. Cat despre anii de alegeri, ati crede ca se misca ceva. Se misca pe dracu. Le da o saptamana animalelor astea din comuna bautura pana nu mai misca unu, si il aleg tot pe el. Doar eu si cu popa din sat ce suntem impotriva lui, numa` ca popa viseaza la scaunul de primar, da-r-ar in primire si ereticul asta, ca altfel nu mai spun. Pai unde dracu` pe lumea asta ati mai vazut voi popa sa bea, sa fumeze, sa aiba masina si casa mai smechere decat ale primarului, si sa nu fie pasarica in satu asta sa n-o fi vizitat-o. Umbla o poveste pe aici prin sat ca i-ar fi facut porcarii si lu` tata Maricica in primul lui an in parohie. Hoasca aia era batrana si atunci. Dar lasa ca-l am la mana, poate ne ajuta Dumnezeu si castiga el alegerile viitoare. La scoala deja imi e scarba sa ma duc pentru ca de vreo doua luni de cand a fugit femeia de serviciu cu fondul scolii, toata cladirea arata ca vecerurile din Gara de Nord, si bineinteles ca primaria n-are fonduri, crapa-i-ar inima aia de caine primarului. Na, ca iar blestem. Nici la crasma nu pot sa ma duc, ca m-as ineca in bautura, da` acolo se strange toata crema satului, si de fiecare data fac misto de mine. Pastele lor de animale alcoliste. Le-am zis politailor ca daca nu se potolesc iar ii las repetenti, desi nu stiu de unde le-a venit ideea asta geniala ca ar trece vreodata clasa.... a II-a. Dar cred ca am vorbit destul. Trebuie sa ajung la scoala, ca iar trimite seful de post dulaii dupa mine. Sper macar sa se imbete Gheorghita, poate da dracului cu caruta peste mine si scap.

3 comentarii:

kid2920 spunea...

mah, e amuzant si nu prea... e cam adevarat ce zici tu acolo.. si trist...

Ligia va pupa!!

ne-am prost spunea...

hai ma ce dracu`, e doar imaginatia mea bolnava... in romania nu se intampla asa ceva... parca...

bullshit spunea...

o shit!! am uitat! cine o sa-i dea scrisoarea lu Nea' Postasu.....

 


ne-am prost © 2010.