joi, 11 martie 2010

Să fie intemperie!

DEX 98:
INTEMPERIE, intemperii, s.f. Stare atmosferică neprielnică, dăunătoare; vreme rea. - Din fr. intemp'erie, lat. intemperies.

DEXPANATU:

INTEMPERIE- o vreme de căcat, care-mi strică freza, cheful şi maşina...- Din fr. muie steaua, lat. falus spartanus

Acum că am stabilit termenii noi de astăzi, referitori la starea vremii, vom trece la frustrarea mea actuală: Pişatul ăsta de iarnă!

(Deci) Înainte să mă nasc eu am semnat un contract în care erau stipulate clar condiţiile venirii mele pe lume:

1. N-am zis niciodată că vreau în Laponia sau în Tibetul îndepărtat în pmea...am scris foarte clar climă continental-temperată cu ierni de două luni, din care zăpadă să fie de Crăciun şi când mă duc la munte şi atât. Ce înseamnă asta? Viscol pe 11 martie? Ce pmea sunt eu eschimos? Lopătar cu blană? Acum trebuia să rulez pe şosele cu ochelarii de soare pe nas, cu reggae în boxe, cu ţigara pe geamul larg deschis, cu freza ţeapănă. Dar nuuuuu! Trebuie să-mi târăsc bocancii prin zăpadă cu nasul înfundat, cu rammstein în căşti, cu ţigara udă şi cu freză de compozitor homosexual.

2. Căzusem de acord pentru o sănătate de fier, să nu răcesc de fiecare dată când îmi strănută o maimuţă în nas. Ghici ce? Sunt răcit de când m-am născut. Tuşesc şi când mă fut, la dracu...

3. Nu vreau astenie! Da, frate, aşa e! După ce că sufăr de mine în ultimul hal, mai trebuia să sufăr şi de astenie. Din DEXPANATU am extras următoarea definiţie: astenia e un fel de intemperie a corpului, adică vremea şi starea ta sunt la fel, de căcat.

4. Vreau sânge cald, când îmi e frig şi sânge rece, când mă enervez. Asta mi-a venit tocmai invers. Când e ger, îngheaţă sângele cu tot leucocite şi leubelite şi tremur ca un virgin când vede o ţâţă. Când mă enervez, îmi fierbe sângele, mi se înroşesc ochii în cap şi dau ca-n sarmale.

5. Nu vreau vicii! Eh, asta s-a îndeplinit. De fiecare dată când trag un cui în drum spre ruletă, unde-mi comand zilnica sută de jack, îmi dau seama cat de norocos sunt că n-am vicii...

(Deci) Pot oricând să reziliez contractul, să mă întorc la notarul sorţii şi să-i dau 2 capace după ceafa aia lată. Şi aş face asta, dar mi-e cam frică. Poate în contractul viitor mă trezesc în plmea în pădurile din Congo, într-o familie de canibali înfometaţi, care mă aşteaptă ca pe un autobuz de turişti obezi din State.O să-mi fie foarte cald, ce-i drept. Atât în savană, cât şi în cazan.

(Deci) Mersi, omule! (notarul sorţii) Eşti de treabă.

3 comentarii:

kid2920 spunea...

wow!!! asta chiar mi-a placut! bine, bai!!

Sfantu` Duh spunea...

sa inteleg ca iar ai masina in service? vesnic nemultumit bai pula...

Aaron Pumnul spunea...

1. mersi
2. nu-mi mai bag masina in service din superstitie...ultima oara a cazut o duba pe mine...

 


ne-am prost © 2010.