luni, 22 februarie 2010

Să fie horrorie...!

Vă plac filmele horror, da? Sau alea psihologice, complicate? Ştiţi voi...Alea în care drujba care intră în femurul tatălui e acţionată chiar de fiica posedată de 13 satane şi un pricolici, după ce a fost violată de un vârcolac, într-o casă bântuită, de lângă un cimitir şi mai bântuit, care e în cea mai bântuită pădure din lume cu vampiri spânzuraţi de crengile copacilor fantomă...
(şi mai puteam...)

Deci, vă plac astea da?! Păi voi n-aţi auzit poveşti de horror de la ţară, frate! Deci, de departe, sunt cele mai bolnave poveşti pe care le-am auzit vreodată.

Cred că Hitchcook s-ar pişa pe el de frică să audă ce-i clocoteşte mintea unui ţăran plictisit de glie...

Fata Morga-Na
Cică un pulărău d-ăsta de oraş s-a dus şi el la ţară la o discotecă d-aia de ţară cu clubberi d-ăia de ţară. Avea orgasm la fiecare manea pe care o auzea aici şi nu ar fi auzit-o niciodată la un club în oraş...Şi cum se orgasma el aşa pe un dans epileptic, vede o jună. Să-i zicem AIA. AIA se uită la el. El la AIA. Se apropie în ritmuri de "dansuri de căcat de pe la turci" (Evanghelia după Cheloo, 16, 20.). Se îmbrăţişează, se masează, se resuscitează...şi, într-un final, se îngurgitează unul pe celălalt. Adică, sărutul ăla taliban în care cei doi se ling până în esofag. Buuuun. Şi fac asta toată noaptea, apoi băiatul îi zice:

"-Măi Aia! N-ai vrea să ne aia-aia?"

Şi ea zice:

"- Cum să ne aia-aia, din prima aşa? Mai ho, meltene! Du-mă acasă şi ne aia-aia mâine! "

Şi o conduce pulărăul pe aia acasă, o lasă la poartă şi hotărăsc să se întâlnească să şi-o aia-aia, când poate Aia. Adică, "mâine, pe la 8, vii să mă iei..."

(ce a făcut pulărăul în seara aia, cum a rupt-o el pe private spice sau pe acasă tv sau pe calendarul ortodox...numai el ştie, deci nu ne pasă)

Şi a doua seară, la 8 fără 5, pulărăul ajunge acasă la Aia. Şi stă...stă...trec vacile...stă...trec şi oile...stă şi stă...trec şi antiaerienele G435 şi ăsta tot stătea...Până la urmă, pulărăul se încumetă să bată la poartă.

Răspunde mă-sa lu' aia...
- Da?
- Bună seara! Aia este acasă?
- Poftim?
- Eu sunt un băiat...adică prietenul ei...şi vroiam să ştiu şi eu dacă e bine sau nu...că trebuia să ne întâlnim...

Dar mă-sa lu' aia a început să plângă cu sughiţuri şi spasme. De ce?

Aia era moartă de 7 ani...

(provoc colegii mei de ne-am, dar şi cititorii, câţi or fi ei, să bage aici poveşti de groază de la ţară, că fac colecţie...)

10 comentarii:

Next Please spunea...

5* horroreala ta. esti bravo!

Aaron Pumnul spunea...

Dar spune şi o horroreala de-a ta. Imposibil să nu fi auzit una la ţară, când erai mică...

ne-am prost spunea...

totul incepe intr`o noapte intunecoasa de toamna, cand luna era plina, iar pasarile noptii isi incepeau rondul tenebros... glumesc in pula mea... zice`se ca erau doua tipe care ieseau de la liceu... fiind inca boboace s`au bagat pe o straduta laturalnica, la o bere o barfa un tampon o tigara... si cum fumau ele si vorbeau despre ob`uri, sau orice mai discuta femeile cand se intalnesc, vine un nene si le cere o tigara... astea nu mai aveau, si dat fiind faptul ca era deja seara, astea s`au speriat si au plecat... nenea dupa ele... astea gandindu`se ca nenea vrea sa le violeze, au grabit pasul... asta dupa ele... au luat`o pana la urma la fuga, si au intrat intr`o scara de bloc... pasii misterisului barbat se auzeau sacadat, ca un mars militar in spatelele lor.... aaaaaa pula mea, am deraiat... asta dupa ele.... pana la urma au vazut o usa deschisa si au intrat... acolo lucrurile nu erau tocmai roz, ci mai degraba negre, ca era priveghi... dar...... cand s`au uitat in cosciug, ghici cine... nenea care le urmarise pe ele... za end..

acuma te provoc si eu pe tine sa scrii continuarea la alea cu black`out

Aaron Pumnul spunea...

Adică aţi înţeles? La ne-am prost la ţară sunt blocuri...

ne-am prost spunea...

taci ma in pula mea ca eu nu ma iau de comuna primitiva salajan... :)) adevarul e ca ma gandeam ce sa zic, pentru ca banuiam ca o sa zici tu ceva

l.john.a spunea...

interesante povestioarele astia! :)) mi sa facut frica! ce ma fac?

Aaron Pumnul spunea...

grab a snickers...

kid2920 spunea...

ha ha! pe-aia cu gagica si discoteca o stiam si eu. asta cu mortu e noua!!!
eh.. nu=mi aduc aminte acum nicio chestie de-asta creepy dar pe la mine pe la tara umbla povestioare de-astea cu mirese pe dunare, plm... cik era una care a aflat ca a inselat-o barbatu chiar in ziua nuntii si s-a dus si s-a aruncat in dunare. si de atunci in fiecare an in ziua nuntii ei apare noaptea pe dunare sa-si caute barbat. si uite asa mor pescarii nostri (nu ca s-ar duce la peste si ar bea toata noaptea 5 chile de tuica si 2 de zaibar si ar cadea din barca, doamne-fereste!!! i-a luat mireasa)

mai stiu altele si cu strigoi, tot de pe la mine din zona dar... altadata!

Ligia va pupa!

Anonim spunea...

Da' p'aia cu cei doi care stateau intr-o casa de doua camere mici si toata noaptea au vazut un nene mos necunoscut care s-a plimbat in cea de-alaturi de au facut pe ei de frica (la propriu) ca la buda din curte le ea cam peste mana sa ajunga, si, evident, nici urma de mos la venirea zorilor. Sau pe aia cu strigoiu care se scoala din cimitir si vine la geam si nu mai stiu de kkt face ca eram mica atunci cand am auzit-o dar n-am dormit toata noaptea de frica si pot sa jur ca Întoarcerea mortilor vii după povestea aia a fost facuta. Plagiatorii dracului!

ne-am prost spunea...

ce se intampla in satele romanesti depaseste imaginatia oricarui scenarist de la holiud...what happens in romania, de obicei apare pe cnn(vezi stirea cu iobagii de i`au ars inima unuia banuit ca e strigoi)

 


ne-am prost © 2010.