luni, 1 martie 2010

Romania rurala. Partea 1: Politaiu`

`mnezeii mamii lor de copii. Iar au ras de mine si mi`au schimbat beletele de la pantofi, stangu` cu dreptu`, de`am mers toata ziua ca o ratele lu` nea Iordache dupa ce`a mancat visinele din visinata cand le`a aruncat pe islaz... Da`i prind io,`tu`le muma`n cur de neobrazati. Cum sa faca glume de`astea cu ditamai agentu`, de ma mai si ia la 3 pazeste sefu de post, cica sunt cel mai prost om pe care l`a vazut in viata lui... Cristosii si psaltirea mamii lor.. Ii prind io. Da` de ce m`am apucat io de scris... Pai, pana la chenzina nu mai pot sa dau pe la birt, c`o zis Vasile ca nu`mi mai da pe datorie, plus ca ne`a pus sefu pe sa scriem, cica suntem prostii prostilor, de rade si aia de la scoala de noi...Asa ca scriu, scriu vedea`l`as mort pe sefu, si pe mine cu tresele lui... Viata la noi in comuna nu`i foarte agitata... Din cand in cand, se mai omoara cate unii pentru o palma de pamant, cum fu acu 2 luni, de i`o dat Culita cu toporu in cap lu ta`su ca n`o vrut sa`i semneze actele pe casa... Mama ce`au vuit televiziunile atunci... M`am nimerit sa fiu in tura, si`or venit toti reporterii aia cu maciuliile alea, si mi`au pus la intrebari de m`a luat de cap, zici ca beusem zaibar de`a lu` socru`miu... Unu chiar a fost obraznic, da l`am pocnit de i`a intrat patefonu ala, sau ce dracu era pe gat... Psaltirea mamii lor... Ca mi`am adus aminte... Care ii stiti ma pe Cracotasi... Sau cum le zice... Aia de apare la televizor si face misto de oamenii cu carte, de dom` Vanghele, si de oamenii importanti, care face legi pentru oameni... Asa, ii stie careva... C`au facut bascalie si de mine, dupa ce`am dat enterviu d`ala la televizuini, dupa ce`a facut Gheorghita accident cu faitonu, de`a stat 3 saptamani la spital... Pai cine Pastele ma`sii l`o pusa sa se suie beat in caruta, si sa inhame si armasaru ala naravas, de s`a incolacit de`un stalp de corent... Da` da`l dracu` si p`ala cu masina, ca i`or scos cu macaraua calu` din parbriz... Si ziceam c`o facut aia misto de mine, ca cica`s antialfabet sau cum dracu` mi`au zis... pai mie nici mama nu`mi zice asa... Saraca nici nu mai are cum, c`am batut`o de`a mutit dupa ce a baut 3 kile de votca si m`a facut prost si betiv... I`am dat un pulan dupa ceafa de doua zile n`a miscat... A avut noroc hoasca dracu`, ca era plina de alcool, de nici cea mai tare anestezie de la spital nu reusea sa te linisteasca in halul ala... Si cum va ziceam, viata acili sa e pe la noi e plictisitoare... Noroc cu Aristotel, invatatoru` din sat, ca mai facem si noi o caterinca... Ii furam ochelarii, si il impingem in ulita mare, de orbecaie ca o cartita beata... Si incepe el si ne zice cuvinte de`alea de`ale lui de nu stie nici dracu` ce`nseamna... Da` acuma ne`am linisit, ca a zis ca daca mai facem glume de`astea cu el, lasa toata sectia repetenta, de ne bate iar sefu` de post, ca de trei ani numa clasa a doua suntem... Aoleu, tre sa fug ca a venit sefu`, sa ne verifice la caiete...

9 comentarii:

kid2920 spunea...

:)) antialfabet!!!=))

ne-am prost spunea...

nici una dintre gresesile din text nu`mi apartin... personajul e de vina

kid2920 spunea...

m-am prins. dar imi place cum suna :))

bullshit spunea...

stai cu ochii pe trafic ca azi incerc sa trimit ceata mea de analfabeti la tu.
Am voie nu
?

ne-am prost spunea...

trimite ma...

Zarionu spunea...

@cacat de bou: antialfabet e ma-ta mah

ne-am prost spunea...

ce???

Aaron Pumnul spunea...

Faze reale
1. Eu şi cap-de-cretă:
El - Bă, tu nu crezi că eşti un pic cam tupeist?
Eu - Maxim persiflant...
El - Maxim şi mai cum?! Ia dă buletinu'...


2. Un fost patron al Stelei şi al Hotelului Lido cu un cap-de-cretă...

CDC - Nu vedeţi că aţi tăiat linia continuă?
VP - Unde s-o tai, mă? Văd că a rămas întreagă...
CDC -...Da.

ne-am prost spunea...

si legatura are sula cu prefectura?

 


ne-am prost © 2010.