joi, 9 decembrie 2010

Stenogramele Ne-am Prost

Da, stiu ca e un cliesu, dar ce pula mea, sunt la moda stenogramele. Dupa ce ati vazut sau auzit pana acum, puteti sa stiti ca sunt apa de ploaie pe langa ce urmeaza eu sa va arat. Deci, sa n`o lungesc aiurea, direct din arhivele "mess`ului", una dintre stenogranele cu care v`am obisnuit de vreo 2 ani...

Ne-am Prost: http://www.youtube.com/profile?user=ZachStockdale&feature=iv&annotation_id=annotation_698912#p/u/16/iyvtIPUmsAs
Ne-am Prost: trebuie sa asculti asta
Ne-am Prost: :L
Ne-am Prost:
Depanatu: ce faci bha
Ne-am Prost:
Depanatu: m-ai sunat la ...
Ne-am Prost: uite p`acasa
Depanatu: cand nu trebuia
Ne-am Prost: adica?
Ne-am Prost: ce faceai
Ne-am Prost: ?
Ne-am Prost: am facut vreo buba?
Depanatu : nu...eram prins rau
Ne-am Prost PM): aaaaaaaaaaaaa
Depanatu : ce disperat
Ne-am Prost : erai si tu ca mine?
Ne-am Prost PM):
Ne-am Prost PM): bai
Ne-am Prost : ce faci in seara asta>?
Depanatu : sds
Ne-am Prost : bts
Ne-am Prost : stiu si eu d`astea
Ne-am Prost :
Depanatu :
Depanatu : e joi in pmea
Depanatu : JOI
Ne-am Prost : asa si?
Ne-am Prost :incerci sa`mi spui ceva
Ne-am Prost : ca fii putin mai clar
Ne-am Prost :ca nu inteleg
Depanatu :joia nu exist
Ne-am Prost: si tu coaie?
Depanatu: da
Ne-am Prost :naso
Ne-am Prost : nasol
Ne-am Prost :pai vii in seara asta
Ne-am Prost :: ?
Depanatu: nu
Ne-am Pros: nasol
Ne-am Prost: nici nu te mai invit de acum
Depanatu: coaie...e joi
Depanatu: in pmea...de 3 ani tot spun ca joi nu exist
Ne-am Prost: coaie o arzi prea mistic pentru gustul meu
Ne-am Prost: eu incercam sa te/ma binedispun
Ne-am Prost: asculta aia
Ne-am Prost: caer ti`am trimis`
Ne-am Prost: o
Ne-am Prost: si dupa suie paparude soundcheck
Ne-am Prost: iti zic
Depanatu: soundcheck stiu pe de rost
Ne-am Prost: rupeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ne-am Prost): da cand te`am sunat ultima data
Ne-am Prost : ce faceai
Ne-am Prost: ?
Depanatu: nu stiu
Ne-am Prost: pai de ce ai zis ca erai prins
Ne-am Prost: deci sti
Ne-am Prost: deci zi`mi
Ne-am Prost: coaie eu joc poker cu unu pe care il cheama edy_pustiu]
Depanatu: pt ca aveam ceva de facut
Depanatu: si care e mai distrus
Ne-am Prost: eu
Ne-am Prost: sunt rupt in cap ca m`au dat afara aia din bucatarie
Ne-am Prost: c`am vrut sa ii dau unei tipe foc la parul dupa maini
Ne-am Prost: si pe Sperminatorul l`am batut cu o cizma
Ne-am Prost: deci e ok
Depanatu: ai o bere de la mine
Depanatu: pentru faza cu Sperminatorul
Ne-am Prost: de ce ma
Ne-am Prost: >:
Ne-am Prost: ?
Ne-am Prost: ce ai cu el
Ne-am Prost: ?
Depanatu: nu stiu
Depanatu: da mi-a placut imaginea
Depanatu: tu+cizma+Sperminatorul= eu rad
Ne-am Prost :55: ma bucur ca am putut sa te amuz
Ne-am Prost :55:31 PM):
Ne-am Prost :55: da m`a luat frate`miu repede
Ne-am Prost :55:50 PM): sa vad ce`or sa faca cand ma duc sa fumez o tigara
Ne-am Prost :55:
Ne-am Prost :57:03 PM): ba pula pot sa pun asta pe blog?
Ne-am Prost :57:22 PM): sau de cand esti junior editor nu mai pot pata imaginea ta pe blogul nostru infect?
Ne-am Prost :57:24 PM):
Depanatu :58: eh kkt
Depanatu :59:08 PM): pune frate...poate asa mai scriu si eu pe
Depanatu :59:13 PM): de fapt noi
Depanatu :59:14 PM): pe el
Ne-am Prost :06:41 PM): coaie
Ne-am Prost :06: veste tare
Depanatu :06: a murit Sperminatorul?
Ne-am Prost :07:02 PM): am gasit cine sa ne faca benzile desenate de la narcoman si domnul x
Ne-am Prost :07:04 PM):
Depanatu :07:12 PM): sa te fut de prajit ce esti
Depanatu :07:16 PM): mi-ai mai zis de 5 ori!!!
Depanatu :07:18 PM):
Ne-am Prost :07: da ma
Ne-am Prost :07: ?
Ne-am Prost :07: coaie
Ne-am Prost :07: era si Sperminatorul in camera
Ne-am Prost :07:39 PM): si a vazut ce azi scris
Depanatu :07:39 PM): a
Depanatu :07 PM): ))
Depanatu :07: pai n-a zis mha ca moare maine
Depanatu :07: ?
Ne-am Prost :07: si a zis sa`i sugi coiele din gat prin cur
Ne-am Prost :07:54 PM): sau ceva de genu
Depanatu :08:02 PM): face mai multe teste pe facebook decat o nefututa de 33 de ani
Ne-am Prost :08:36 PM): coaie
Ne-am Prost :08:41 PM): a vazut`o si p`asta
Ne-am Prost :08:52 PM): si daca nu o vedea o vedea cand o puneam pe blog
Ne-am Prost :09:01 PM):
Ne-am Prost :10:05 PM): mai bine o nefututa de 33 de ani decat o nefututa de 133 de kg
Ne-am Prost :10:17 PM): eu aci bah
Depanatu :10:
Ne-am Prost :10: asta a fost Sperminatorul
Depanatu :10:50 PM): eu n-am 133 de kg...DAR EL TOT FACE TESTE PE FACEBOOK
Ne-am Prost :11:01 PM): ai mai multe?
Ne-am Prost :11:03 PM):
Depanatu :11:07 PM): pun pariu ca are cont pe Fantezii.ro
Depanatu :11:08 PM): )))
Ne-am Prost :11:23 PM): coaie ultimu album de la suie e de drogalai mari
Ne-am Prost :11:
Depanatu :11:56 PM): AlexBadBoyFutsiCursiPizda
Depanatu :11:58 PM): ))))
Ne-am Prost :12:07 PM): ))))))))00
Ne-am Prost :12:15 PM): coaie
Ne-am Prost :12:17 PM): te bate asta
Depanatu :12:19 PM): si isi incepe povestea asta...
Ne-am Prost :12:21 PM): prinde ciuda pe tine
Depanatu :12:33 PM): "Ascultam gary moore"
Depanatu :12:33 PM): )))00
Depanatu :12:36 PM): "si dadeam o laba"
Ne-am Prost :12 PM):
Depanatu :13:23 PM): ia zi Sperminatoare
Ne-am Prost :13: coaie presupun ca te strici si tu de ras
Depanatu :13:32 PM): cat de sexi e numele tau????!!
Depanatu :13:35 PM): )0
Ne-am Prost :13:52 PM): facebook rulzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ne-am Prost :13:
Depanatu :14:01 PM): cica...122...
Depanatu :14:08 PM): cica...esti sexy as...puncte puncte
Depanatu :14:10 PM): deci
Depanatu :14:16 PM): sexy as pula mea
Depanatu :14 PM): in limbaj de fb
Ne-am Prost :14: gen
Ne-am Prost :14:
Depanatu :15:54 PM): love u both
Ne-am Prost :16:06 PM): ce ma?
Depanatu :16:21 PM): )
Ne-am Prost :18:12 PM): coaie
Ne-am Prost :18:14 PM): ai probleme
Ne-am Prost :18: zi`mi ca nu ai fost tu ala care a scris
Ne-am Prost :19:16 PM): coaie esti nebun
Ne-am Prost :19 PM): azi face ne-am prostul 2 ani
Ne-am Prost :19:
Ne-am Prost :19:
Depanatu :20:18 PM): azi?
Depanatu :20: azi????
Depanatu :20:23 PM): fix azi?
Ne-am Prost :20:24 PM): gen azi
Depanatu :20: bha esti nebun???
Depanatu :20: azi?
Ne-am Prost :20:31 PM): 9 decembrie
Depanatu :20:33 PM):
Depanatu :20: ce-a trecut timpu, bha
Ne-am Prost :20:43 PM): deci tre sa vii incoace
Ne-am Prost :20 PM): sa sarbatorim

2 comentarii:

kid2920 spunea...

deci chiar m-am distrat! si aveam nevoie. merci, baieti!

ne-am prost spunea...

ma bucuram ca ne atingem scopul!

 


ne-am prost © 2010.