joi, 23 decembrie 2010

Să fie...ceva, acolo!

Eu ţin un jurnal. (pauză de râs)
Serios, chiar ţin...(ne-am prost nu se poate opri din râs)
Şi zic aşa: Dragă jurnalule...(sperminator se întreabă ce trag mai nou şi nu-i dau şi lui)
Şi mă gândeam să vă spun ce am făcut eu azi, 23 decembrie, în anii trecuţi.

2009 - "Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu îmi bag pl în ea de viaţă. Cică mă duc la revelion la SPA. Cât de gay să fiu? Oare îmi plac bărbaţii? Oare ei mă plac pe mine? De la ce căcat vine SPA? Săpun Pulă şi Alifie! Cred că o să beau vodkă în saună până mă strigă lupii din pădure: Cristi!!! "

2008 - "Mamă, cred că o să rupem cu blogul ăsta! Până în 2010 o să fiu Bill Gates şi Sperminator o să fie Camilla Parker! Mă simt aşa...singur, de sărbători. N-am brad. N-am globuri. N-am mâncare. Off, ce aş vrea să îmbrăţişez pe cineva lângă un brad împodobit şi să ne sărutăm pe Hruşcă! Tot ce pot să zic e: LA PUŞCĂRIEEE!!! PARANGHELIE!!! SUNT CELE MAI TARI SĂRBĂTORI, COAIE!!!"

2007 - "VREAU MAŞINĂ!!! VREAU SHAORMA DE LA DRISTOR!!! O VREAU PE SIMONA SENSUAL!!! A...şi ieri am înjurat un prof...Sper să nu mă coste asta mai târziu."

2006 - "De ce căcat am dat la facultatea asta? Am nişte colegi...să-mi bag pula...unu cred că e pe chetamină direct. Omu cred că trage şoricioaică-n cur la ce ochi roşii are..." (n.r. Ne-am prost)"Unde căcat fac revelionu? Cred că o să fie trist. Mai am 14 lei pe mine şi Ivonna vrea la Predeal. Cred că o leg la ochi, îi zic că e surpriză, o plimb cu tramvaiu şi îi zic că e în tren, o cobor la IORe şi spargem o şampanie sus pe dealul pensionarilor...Şi zic că au picat luminile la Clăbucet. Hmmm...Cred că ne vede mă-sa de la balcon. Abort mission."

2000 - "Cred că am avut primul vis umed cu diriga...:/ Bine, are 28, e cam urâtă, dar merge o tură. Off, de-abia aştept să se inventeze private spice..."

1995 - "Dragă jurnalule, tocmai am ieşit din comă."

1994 - "Dragă jurnalule...mi-e rău cred că..."

1989 - "Tatiiii, du-te şi tu acoloooo!!! Am auzit că se tlage!!!! Du-teeeeeeee!"

1987 - "uu...aaa" (n.r. Ce caut eu aici, mânca-v-aş pl voastră de urâţi!)

Şi 2010?

păi..."uu...aaa"

Un comentariu:

ne-am prost spunea...

ketamina amice, asa ii zice

 


ne-am prost © 2010.