joi, 9 decembrie 2010

Sa`mi bag pula...

... eram cat pe ce sa uitam de ziua noastra!!! Cacat!!! Azi se implinesc 2 ani de cand ne`a cacat ideea de a face blogu asta infect, haznaua asta a literaturii, etc etc. Deci ce incerc eu sa va spun e ca nu`mi vine sa cred ca au trecut 2 ani de cand am inceput sa scriem aberatii pe mizeria asta... Pentru toti fanii nostrii care ne citesc si ne`au dus lipsa va spunem un multumesc ca ati fost alaturi de noi!!! Se stieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Mai da`va`n carasu lu` Depanatu`! Va era dor de jignirile mele inutile?!? Fiti sinceri macar o data in vita voastra pe care noi 0 indulcim!!! Moment in care Ne-am Prost se trezeste si isi da seama de ce film nasol a avut si se intreaba daca sa lase mizeria de mai sus pe blog sau nu! Dar ca sa fie fidel chestiei pe care a spus`o in momentul in care a inceput blogul, aici va ramane orice am scris la orice moment dat. Sper ca stiti de gluma si nu ati pus botu`! Deci La Multi Ani Ne-am Prost! Hai sanatate la pasarele!!!

Un comentariu:

kid2920 spunea...

LMA!!

 


ne-am prost © 2010.