vineri, 10 decembrie 2010

Despre Preafericitul Daniel, sarbatorile de iarna si enigmele de pe tavan...

Buna seara Romania, buna seara PRO TV sau bun gasit dragi enoriasi!

In seara aceasta vom dezbate teme de un ezoterism de-a dreptul retardat, decerebrat dar in acelasi timp intaltator prin simplitatea lui. Vom da mana cu mana, vom canta Kumbaya my Lord, ne vom rupe de lumea aceasta vremelnica si vom cauta raspuns la problemele mai putin lumesti. Probleme mai putin lumesti cum ar fi ... ce se intampla cu noi dupa ce murim?...de ce este Preafericitul atat de fericit? ... de ce Dumnezeu ne-a creeat cu un testicul mai mare si unul mai mic? (daca nu ai observat asta pana acum, crede-ma ai si tu...nu e cazu' sa iti masezi scrotul de fatza cu atata lume)... ce face acum Octavian? sau ce gandeste acum tata?...sau oare Depanatu' ar fi un tata bun?
La asta cu ce gandeste tata...e simplu...manac si plang...ca ce moartea caprioarei mele! Daca nu ai inteles nimic pana acum e cazul sa apesi Alt+F4 ca nu are nici un rost sa citesti mai departe, trebuie sa te impaci cu ideea, drag enorias...ca nu esti suficient de destept:))
In continuare o sa atac o enigma la care marii ganditorii ai umanitatii nu au reusit sa gaseasca raspuns, enigma care mi-a albit parul si noptile, enigma care mi-a omorat erectiile matinale si care m-a facut sa ii caut raspunsul in droguri, alcool si femei. Intrebarea ce dateaza de la inceputurile umanitatii: CE FACE ACUM OCTAVIAN?!?...glumesc dragii mei...intrebarea care ma fute intre sinapse in fiecare dimineatza cand imi scarpin testiculele asimetrice si admir indelung tavanul: De ce este atat de fericit...Preafericitul... Tinand cont ca cele mai sclipitoare minti ale umanitatii nu au gasit raspunsul acestei intrebari nu o sa imi permit, din respect fata de ei, sa trag vreo concluzie ci doar sa emit niste ipoteze umile.
Christoph W. Gluck în Orfeu şi Euridice spunea ca: "Fericirea este o floare rară; ea vine şi trece ca norul fugar de primăvară." Aceasta cugetare defecata din putul sufletului lui Gluck rezoneaza pe note inalte cu putul meu...al sufletului meu bineinteles. Orice floare rara are si frunze rare (mai pula!...nu rare din punctul de vedere al pozitionarii pe tulpina plantei, rare az in...nu foarte comune). Din experientele mele trecute stiim ca frunzele rare sunt deobicei si destul de scumpe...cam 60.000 RON kilu'(da'cred ca daca cumperi atat iti face discount da-l in pula mea de dealer)...dar stim cu totii ca fericirea nu are pretz si ca pentru toate celelalte exista MasterCard. Acum sa ne concentram pe partea a doua a afirmatiei "(...) ea vine şi trece ca norul fugar de primăvară". Nu inteleg un singur lucru...de ce pula mea "de primavara"? Voi stiti cata' noru' fugar am avut eu in bucatarie aseara, sa il intrebati pe Ne-am Prost, dar oricum nu cred ca mai tine mine...si e decembrie in pula mea! Oare aceasta sa fie sursa fericirii Preafericitului? Daca eu sunt vag fericit cateodata...si el e Preafericit mereu, iar eu am avut aseara in bucatarie "un nor fugar de primavara" va dati seama ca la Preafericit in bucatarie locuieste El Nino?...In discutia despre fericirea Prefericitului urma sa atac tema "baietii de altar si delma capsunica" dar mi-am dat seama ca aia cu baietii de altar e numa' la catolici si ca daca ar fi fost sa atac un asa subiect riscam sa in deconcentrez pe Depanatu' si am zis ca nu e frumos ca e la munca...asa ca next topic;)
De ce ne-a creeat Dumnezeu cu testiculele asimetrice? Pai e simplu'! Asimetria e interesanta! Impresionistii stiau ei ce cacat spoiau! Vinde, se uita lumea, se vorbeste pe la colturi! De aici si bancu' cu gaina care are ambele picioare la fel de egale mai ales stangu'...socheaza! atrage atentia! Pentru orice muritor de rand care se uita numa in stanga cand trece strada si din dreapta il izbeste un tir de 16 tone de ii baga capu' in gat si il scoate prin cur...e socat...pentru ca se astepta sa fie...simetrie! Si daca ar putea sa zica ceva la necropsie ar spune: "nu stiu coaie...eu m-am uitat in stanga si nu venea nimic!"
De aici mai tragem o concluzie care pe mine unu ma face mult mai linistit: Dumnezeu nu e femeie...este cu siguranta barbat! Pentru ca numai baietii stiu ca ne place sa atragem atentia asupra zonei in cauza mai ales daca esti o bruneta creatza si ai sanii frumosi ca luna mai ...vorba cantecului;)
Desi dezamagesc cititoru' nostru fidel...e tarziu si o sa ma opresc din a-mi expune ideeile cu atata claritate si concizie. Dar, inainte de a o face o sa vreau sa mai raspund scurt la o singura intrebare...ar fi sau nu Depanatu' un tata bun? La intrebarea asta raspunsul este irefutabil : DA...stim cu totii cat de mult iubeste copiii! Hai sanatate si virtute!

PS: Daca tot am vorbit despre Dumnezeu si ne apropiem de perioada sfintelor sarbatori de iarna...de sfarsit asa...o melodie care se ne aduca mai aproape de El!



PPS: PA!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

Sperminator 2.0 spunea...

nooo....fencs...!:) eu scriu pentru orgasmele literare ale cititorilor nostrii:))

Sperminator 2.0 spunea...

de ce ai sters bah comentariu de la boot...adica de la tanti aia...ca sunt sigur ca nu era un script si ca era o cautatoare de talente:))...esti doar gelos ca scriu bine...plus ca acum o sa isi dea lumea seama ca am Tourette;))

kid2920 spunea...

da, mami, tu scrii foaarte bine! tine-o tot asa..

 


ne-am prost © 2010.