joi, 2 decembrie 2010

2 Decembrie, ziua romanilor cu durere-n pula!

"Bai pula, mai scrie si tu ceva in sloboz, sa mai rade si lumea si sa mai folosesti si tu sinapsele si neuronii la altceva decat prajit aiurea"...

Va vine sa credeti sau nu, asta a fost constiinta mea, care ma mustra de ceva vreme, si ma indemna sa va satisfac pe voi, hoardele de cititori insetati de trivialitati si jigniri. Mama, aproape m`am crezut si eu. Neah, de fapt m`a durut in pula de blog, n`am avut nimic interesant de scris, si decat sa pun melodii fara numar, am preferat sa stau si sa ma gandesc. La ce anume nu stiu, pentru ca nici acum habar n`am ce cacat o sa scriu, dar cum asta nu m`a oprit pana acum, sa continuam cu tampeniile. A venit ieri iarna oficial, si in ce fel. Ziua Romaniei. Ieri spiritul patriotic a crescut in mine mai tare decat ficatul care urla la mine cu o seara inainte, de sfantul Andrei. M`am simtit roman, atat prin patosul televiziunilor, cat si prin socul lor continuu ca "A venit iarna". Ma jur ca am adorat sa ma uit la televizor. Ce cacat poate fi mai patriotic si mai demn de sarbatorit de 1 Decembrie decat Dansez pentru tine, sau te pui cu blondele. Si ma jur ca n`am fost ironic. Sa va zic si de ce. Pentru ca in esenta noastra de popor milenar, asta suntem. 22 de milioane de indivizi fara nume, carne de lucru, masa de control a televiziunilor. Si asta ne place sa vedem. Lacrimi, barfe, tate, urlete, prostie, ipocrizie, si alte valori demne de promovat. Asta ne face sa ne ridicam dimineata din pat si sa spunem "Sa-mi bag pula ce chef de viata am. Dar mai intai sa ma uit la Razvan si Dani". Asta e! M`am resemnat. Asta e tara in care traiesc, si degeaba ma agit eu, poate si altii mai destepti decat mine. Asta se vrea. Astia sunt oamenii. Cu asta defilam. Atat am avut sa va zic, si poate nu e ce voiati sa cititi, poate voiati sa radeti, da` pula mea, atat am putut. Pana data viitoare, cand o sa incerc sa scriu ceva amuzant, va urez clasicul santate la pasarele!

3 comentarii:

kid2920 spunea...

sanatate si tie!

alex spunea...

si anu trecut a venit iarna la fel de apoteotic. tot de 1 decembrie. straniu...:-?

ne-am prost spunea...

eu cred ca e o conspiratie impotriva actualei conduceri, menita sa`i prinda, cum ii prinde mereu de altfel, cu izmenele in vine. Gen pixelul albastru. Rusine sa`ti fie Dinu Patriciu

 


ne-am prost © 2010.