marți, 28 decembrie 2010

Scarboasa perioada...


Daca acum vreo 3 saptamani eram cuprins pana in strafundurile sufletului meu mic si negru de spiritul sarbatorilor...acum...anuntz sus si tare ca : MA FUT PE ELE DE SARBATORI DE IARNA si ca vreau sa se faca vara. Cum ar zice Ebenezer Scrooge...Bah, humbug!!!
De trei ani incoa' tot ma tin ca o sa fie niste sarbatori de iarna smechere, deprinse din nu stiu ce pula mea roman british cu aer victorian si ele doar merg din nasol in mai nasol. Daca anul trecut am zis...pula mea asta, e a fost o conjunctura mai dubioasa...anul asta chiar promiteau...incepusem sa intru serios in minunata si inaltatoarea atmosfera a sarbatorilor...facusem planuri, pusesem bani de brad deoparte, si ma gandeam ce tare o sa fie!...ghici ce?!? de Craciun m-am jucat singur warcraft si red alert...si de revelion o sa dorm pana la 3 juma cand tre' sa plec la munca...sper doar sa nu ma trezeasca artificiile...
Zicea mai acu' vreo doo ceasuri o amica de a mea ca sarbatorile de iarna sunt doar un prilej sa iti numeri persoanele dragi care iti sunt alturi in aceasta festiva perioada...eu am numarat azi vreo 2 paladini, 1 warrior si 1 priest cand eram in raid in Ice Crown Citadel...pula mea, buni si aia...
Pe aceasta cale, printre altele, vreau sa il fut in cur pe Depanatu' care a zis azi pe la orele 15: "aoleo coaie...esti singur de craciun si de revelion...coaie, nu e ok...lasa ca vin eu in seara asta...bem un vin fiert sa vezi ce tare o sa fie!!! pula mea nu mai sta singur ca nu e ok"...si pe la orele 23 ma suna: "coaie...eu nu mai am cum sa ajung...ca pula mea...am o treaba!"...sa iti sada pula in gat Viorele!
Afara ninge feeric, in pula mea (pentru cunoscatori) si eu ma gandesc doar ca poate se face in pula mea odata ...luna mai si se face cald si plec la mare.
Baga-ti pula...e doo...tre' sa fac dus ca la doo juma' vine masina sa ma ia la munca...prin zapada aia care cade feeric futemas pe ea...
In concluze: m-am decis, nu mai imi plac sarbatorile de iarna...gata, acel capitol vag pueril al vietii mele in care il asteptam pe mosu' cu mucii la nas si ma bucuram la orice zapada si la brad si la oamenii de langa el...s-a incheiat! Si ca orice om atins de tourette...daca acum 3 saptamani zbieram din totii rarunchii dupa iarna si sarbatori si dupa tot ce inseamna ele...acum...VREAU SA FIE VARA!!! (plm...poate peste vreo 3 zile ma apuc sa citesc Octavian Goga si vreau sa vina toamana)
Deci...Bah, humbug!!!
SA fie vara!!!

3 comentarii:

Fata cu smotoceala spunea...

Yey! In sfarsit te-ai dat pe brazda! Nici mie nu-mi plac sarbatorile. Let's be Grinch together.

Cat despre revelion, daca vrei sa bei un pahar cu mine, Dru & co., te asteptam cu drag!

Pupecsi!

Sperminator 2.0 spunea...

merci mult de invitatie...nu cred ca va onorez cu prezenta in noaptea dintre ani...dar sunt dispus sa ciocnim un pahar cand vreti voi:)

kid2920 spunea...

esti naspa!! de ce plm te-am mai sunat de ţ-şpe ori? ca sa nu insemne nimic, nu? >:P nu te mai sun!! never ever!!!

 


ne-am prost © 2010.