marți, 28 decembrie 2010

Mi-e rau dor de mare...iar...

Daca as fi dormit ceva ieri seara puteam sa zic ca m-am trezit cu marea in suflet si in creier...dar nu am dormit...asa ca pot decat sa zic...ca mi-e rau dor de mare...asa...brusc...oricum pana pe 7-8 nu am cum sa plec, asa ca pana atunci o sa ma uit la scoicile si la melcii mei si o sa ascult melodii de genu' asta...



Imi e o pofta salbatica de bere si hamsii pe plaja in Costinesti...ar fi ideal sa fie si soare si cald si sa ma pot balacii si asemenea copiilor semiretardati la mal deoarece nu stiu sa inot...dar daca nu e ...nu e panica...imi iau un ghiozdan de beri...si hamsii de la supermarket si le prajesc la tigaie in cazare:P...pofta rau rau rau...i miss her a lot...like...a lot! trebuie sa o vad pentru ca ea ma asculta si ma intelege mereu...

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.