sâmbătă, 13 decembrie 2008

Undeva, în lume, cu siguranţă există femei care îşi doresc să fie sclavele unor cinici

   Am descoperit că idealul feminin ce reiese din pretinsele deliruri ale lui Ionte (http://ionte-lupu.blogspot.com/) şi ale lui Mihai (http://blog.psihopat.com/) e o studentă fără stimă de sine şi fără personalitate, îndrăgostită lulea de un beţiv notoriu şi retardat sentimental. Tipei ăsteia i se rupe de tot universul (începând cu ea) şi e în stare să facă orice pentru ratatul pe care-l iubeşte necondiţionat: fură, înşeală, ţine loc de slujnică etc. N-am putut lua rândurile celor doi ca pe nişte simple ficţiuni, căci, dincolo de imaginile specifice redate de limbajul xxx, trebuie să mărturisesc că le-am dat dreptate în multe privinţe.
   Încerc să nu mă lungesc, căci m-aş îndepărta prea tare de la idealul feminin. O lungă serie de experienţe (de rahat, evident) m-a determinat să trag concluzia că deseori femeia încă e văzută ca o creatură numai bună de târat de păr în cavernă şi, mai grav, că ea singură îţi ia mâna şi se păruieşte cu ea, dacă nu o faci tu. Probabil că am să exemplific în viitor, dacă este într-adevar cazul, deşi mă îndoiesc. Nu o dată m-am surprins remarcând că e mult mai comod să fii bărbat, deşi masochismul caracteristic rareori mi-a permis să-mi doresc să fiu bărbat. Însă nu neg ca mi-a trecut prin minte. De pildă, o dată mi-am dorit ca tipul de care mă îndrăgostisem să fie fata, iar eu, băiat. Poate fiindca omul nu mă voia sau era timid, pe când eu l-aş fi lipit de primul perete, i-aş fi băgat limba pe gât şi o mână pe sub fustă, i-aş fi smuls chi... Dar, să lăsăm asta! 

   Revenind la idealurile (fictive) ale bloggerilor amintiţi, poate că Matei şi Ionte chiar visează la femeia aia despre care au scris, dar se jenează s-o recunoască. N-ar trebui! Undeva, în lume, cu siguranţă există femei care îşi doresc să fie sclavele unor cinici. Iar, dacă părţile consimt, nu pot decât să le urez fericire! Şi, dacă totuşi cei doi nu îşi doresc asta, tot spune ceva faptul că gustă asemenea glume. 


p.s.: Nu le-aş recomanda femeilor să-şi facă un model din femeia descrisă de ei, căci vor sfârşi prin a fi “prea bune” pentru cei care pretind că le vor astfel şi, drept urmare, cum se întâmplă de obicei în situaţii de-astea, vor lua o mare ţeapă.
p.p.s.: Nu sunt feministă, dar cred că existenţa feminismului încă se justifică şi le admir pe reprezentantele acestui curent care contrazic, prin ceea ce sunt, stereotipurile de „amazoane”, „fete bătrâne şi frustrate”, „femei care urăsc bărbaţii” etc. Poate suna utopic, dar sunt convinsă că lucrurile ar sta nemăsurat mai bine dacă posteritatea, femeile şi bărbaţii deopotrivă, ar avea cunoştinţă despre evenimentele impresionante din trecut care au făcut ca astăzi să fie şi femeile considerate oameni şi să aibă drepturi.
maria

9 comentarii:

Per spunea...

Uau. Deci UAU.
Şi ce anume înseamnă dacă gustăm astfel de glume?

Unknown spunea...

Greşit! Nu trebuie să fie studentă.

Unknown spunea...

Asta e, men. Mai tăiem una de pe listă. Căutarea continuă.

maria spunea...

Mea culpa, Ionte. Am dedus gresit ca e studenta, daca merge la cursuri. Dar probabil ca era vorba de cursurile de manichiurista :P.

maria spunea...

Si eu am gustat glumele lor, daca intr-adevar au fost numai glume. Dar simtul umorului poate fi de mai multe feluri si cred ca poti spune multe despre un om chiar si dupa glumele pe care le face/ gusta. Nu-mi place sa pun etichete, dar cred ca Ionte si Mihai sunt niste sensibili camuflati in misogini. :)

Unknown spunea...

MISOGÍN, -Ă, misogini, -e, s.m., adj. (Livr.) 1. S.m., adj. (Bărbat) care urăşte femeile. 2. Adj. Care manifestă, exprimă ură faţă de femei.

maria spunea...

:))) Mulţam, Ionte! Întâmplător, ştiam. Dar...
1. nu e prima data cand tu si Mihai postati lucruri care ar putea trece drept misogine = dispreţuitoare la adresa femeilor
2. in afara de masochiste, femeile cel mult se amuză, dar nu se simt flatate de "glumele" voastre
3. chiar voi ati zis că, luată în serios, discuţia aia ar alunga femeile (şi nu cred că vă refereaţi că le alungă gentileţea voastră!)

Unknown spunea...

e vremuri spiridusii furau cadourile de sub brad, nu le aduceau. Spiridusii au fost iubiti si urati, pentru ca desi uneori se purtau cu bunavointa puteau foarte usor sa se transforme in niste fiinte rautacioase si nesuferite, atunci cand nu erau tratati cum se cuvine. Perceptia cea mai raspandita era ca ei erau dupa cum era si persoana cu care aveau de a face, rautaciosi sau draguti. In Evul Mediu, ei mai degraba asteptau daruri decat sa le faca. Abia pe la mijlocul secolului al XIX-lea spiridusii au devenit prieteni ai lui Mos Craciun.

ne-am prost spunea...

sunt misogini...si ce plm... nu vad unde e problema... e aceiasi chestie pe care o facem si noi... isi intra in rol...tot ce ai facut marie e ca ai intarit cele zise de mine...si cum ar zice un prieten... daca ele sunt proaste si stau... bate`ti tata joc de ele

 


ne-am prost © 2010.