sâmbătă, 27 decembrie 2008

Toba, caltabos si alte sarbatori religioase...


Ho...Ho...Ho...in sfarsit postez si eu ceva, altfel cei 2 (intre timp 3) colegi ai mei care posteaza aci' m-ar fi ucis cu unghiera ruginita. Un alt motiv ar fi acela ca tin la integritatea fizica a lu' Ne-am prost. Nimeni nu stie ce i-ar fi putut face Depanatu' daca peste o vreme ar fi citit primu' post de pe blog si implicit fraza :"in virtutea acestei idei am hotarat cu inca vreo doi tovarasi sa ne apucam de scris." si ar fi considerat asta un afront adus celor 101 kg de fibra ale lui (no offence:P).
In cele ce urmeaza ,cu toate ca e a 3-a zi de Craciun, o sa continui cu ceva care sa mentina viu spiritul bagpulist al blogului, un textulet aberant, de productie interna, depre rolul halelii in toata economia sarbatorilor de iarna. So' sa vorbim despre toba, caltabos si alte sarbatori religioase...
Nici nu a inceput bine luna cadourilor ca a si inceput, ca in fiecare an, goana dupa mancare...cat mai frumos impachetata, cat mai exotica (ca deh romanu' e mai nou cetatean european si nu mai mananca sunculita afumata, mananca filet-o-ton...) dar mai ales cat mai....multa...sa vada omu care are masa si camara plina si dupa poa'sa vie Craciunu'. Cum zicea si o buna prietena cu nume de peresonaj de desene animate : "Christmas is all about food!!!" si bine zicea...romanii raman restanti la intretinere si isi amaneteaza bijuteriile...pentru...mancarea cu iz de porc...ca doar credinta si spiritul Craciunului trece prin stomac (numai daca ai carnatul suficient de lung). Aveam de gand sa mai scriu dar se simte miros de friptura...in speranta ca colegu' Depanatu' nu s-a suparat promit o parte a II-a...in spiritul sarbatorilor de iarna va doresc pofta buna...am fugit sa halesc...vorbim!:P

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.