luni, 15 decembrie 2008

Să fie TRIPULUS!

Frate, povestea următoare este prea bună pentru a nu fi făcută publică. Le-am povestit-o la majoritatea cunoştinţelor mele, iar răspunsul lor a fost acelaşi:

“Să-mi bag pula dacă mai citesc ceva vreodată!!!

Un tovarăş de-al meu vechi, pe numele de scenă, Ţăranu’, mă acostează la un bairam, în bucătărie. Eu căutam o brichetă, el căuta anturaj cu mine. Să mai recuperăm din vremurile pubertăţii noastre obosite, nu de alta. Ca să vă fac aşa o descriere, e genul de om care dacă are o zi proastă bate un aurolac să se calmeze.

Şi mă ia el deoparte aşa, îmi pune mâna pe braţ şi zice:

- Tragi de fiare, bă?!

- Bă, da! De vreun an aşa...Morţii lor, trag ele de mine!

-Păi, bă! Fii atent! Tu tragi ca prostu’ aşa! Ascultă la ce zice fratele tău aici: bagă Tripulus!

-Tripulamea ce mă?

-Tripulus prostule! Fii atent la mine! Tu tragi de fiare, da? Şi bagi Tripulus! Bă, dacă tragi de fiare şi bagi Tripulus, creşti în masă, prostule! Se umflă brandul pe tine şi...Atenţie! Dacă bagi Tripulus şi se umflă brandu’, păi aşa rămâne, frate!

-Bă eşti nebun?

-Da, bă! Dar fii atent aici! Dacă bagi Tripulus, da’? Dacă bagi Tripulus şi nu ajungi la sală că pula mea ai avut treabă sau ceva. Dar dacă tu bagi Tripulus, când nu tragi de fiare îţi creşte pula bă!

-Ce mă?

-Da prostule! Dar fii atent aici la mine! Dacă citeşti, da’? Tu citeşti, eşti la facultate, ai examene, pula mea, înveţi, da’? Bă, deci dacă citeşti şi bagi Tripulus reţii mai mult, frate!

Rămân aşa orgasmat de pastila minune şi aştept continuarea. Dar Ţăranu’ s-a oprit. Zic:

-Păi bine, coaie! Şi dacă nu citeşti?

-Păi n-auzi, bă, că îţi creşte pula?!

2 comentarii:

ne-am prost spunea...

da povesteste in pula mea faza cu pinguinu`...

Dincolo de mine spunea...

=))

 


ne-am prost © 2010.