miercuri, 10 decembrie 2008

Să fie malachie!


Seria de mici anecdote amuzante pentru un public restrans şi dornic de nou, incepe in mod aleatoriu cu o convorbire familiară celor care au mers, măcar o dată în viaţa lor, cu taxiul bucureştean...Să nu înţelegeţi cumva că aş fi un adept al taxiurilor. Din contră, prin contractul de sponsorizare pe care-l am cu Metrorex am de facut urmatorul anunţ pe blog:

"În timpul calatoriei dumneavoastră cu metroul, dacă observaţi o geantă sau un colet suspect în vagonul dumneavoastră anunţaţi, imediat, mecanicul de tren. Dacă nu răspune, sunaţi la 112. Dacă nu răspunde nimeni apelaţi la îngerul păzitor de serviciu. Dacă nici el nu vă răspunde, plăteşte-ţi în pula mea factura la telefon …"...O să intru direct în conversaţia auzită în staţia emisie-recepţie a unui cristaxiu oarecare, pe la vreo 2 juma intr-o noapte de sambata tomnatica tardiva..

Centrala :cshhh 3014 avem o comandă la downtown cshhh

Şofer3014: cshhhh bine domnitza cshhhhh

Şofer2078: cshhhh florine eu sunt la dristor la shaormerie cshhh

Şofer2495: cshhhhh la ce scară era comanda pentru colentina cshhh b19 scara cât cshhh

Centrala : cshhhh scara c cshhh

Şofer2092: cshh ia ş mie una fără ceapă şi cu multă malachie, trăiţi-ar mă-ta aia chioară cshhhh

Şofer 3014: cshhh şi cam pe unde e clubul ăsta doamnă, că nu mai ştiu exact cshhh

Centrala : cshhh lângă ambasada germană cshhh

Şofer 2495: cshhh cum dracu scara c că blocu ăsta are două scări cshhh

Şofer 2078: cshhh abia acum pune puiu cshhh iau berbec

Centrala : cshhh b19 scara c cshhh dacă nu există du-te pe teiul doamnei langa secţia 7 cshhh L12 scara A cshhh

Şofer 3120: cshhh e a 4 a oara cand va dau bip. Dacă nu mă bagaţi în seamă eu scot ceasu’ şi-mi bag pula cshhh

Şofer 2092:cshhhh ia de vita că nu-mi place berbecu cshhhh vin in 15 min cshhh

Şofer 3014:cshhhh şi ambasada germană unde dracu e doamnă? Cshhh

Şofer 2078: cshhh malachia e picanta, repet…malachia e picantă…cshh

Centrala :cshhh pe la statuia aviatorilor cshhh

Şofer 3120: cshhh eu mă duc să mă culc că curva asta nu mă bagă în seamă cshhh

Şofer 2495:cshhh unde dracu că nu exista nici un L12 cshhh doamnă vă bateţi joc de mine? cshhhh

Şofer 3014:cshhhh shi de ce dracu m-atzi trimis pe dorobantzi doamna? cshhh

Centrala :cshhh baicului nr 34 cshhh

Şofer 1978: cshhhh 13 minute cshhhh

Şofer 2900:cshh ba florine io sunt prin sălăjan. Acum las un client…ajung în 10 minute. Ia şi mie una cu pui şi zi să pună multă varză şi să incălzească dracu clătita aia cshhhh

Şofer 2001 cshhhh 5 minute…cshhh

Centrala : csshhh 2001, baicului 34, 5 minute cshhh

Centrala :cshhh 3120 raspunde 3120 cshhh 3120 comanda pe Rovinari nr. 49 cshhh 3120 raspunde cshhh

Şofer 2092:cshhh e grasu acolo? că ăla pune carne multă cshhh Dane, cică nu mai are cu pui cshhhh

Sofer3120 : cshhh spuneţi doamnă. Că aştept de o oră, dracu cshhh

Centrala :cshh 3120, a zis şefu să-I iei o şaorma de la dristor…cshhh

Şofer 2092: cshh Bă! Auzi mă ce zice a lu… cssh Că la dristor s-au slobozit în malachieeeee… csh

Shofer2900: csshhh păi îl las şi eu pe băiatu şi ne întâlnim acolo cshh

Shofer3120: cshh zi lui Şefu că Fane se slobozeşte în malachia lui…cshhh

Shofer2900: cshhh Baaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Cshhhh Florineeeee calc-o repede pana in Sălăjan mâncâţiaş cshhhh futu-ţi cshhhh A fugit puştiu cshhh mash pe norocul lui, futem cshhhh lui mă-sa cshhh în morţii lui cshhh BĂĂĂ! Veniţi repede! cshhhh

Dar eu eram deja în sprint nervos printe blocuri, ferindu-mă de farurile furioase ale cristaxiurilor…

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.