miercuri, 17 decembrie 2008

Un fel de...

Da`, cica sarbatori fericite si alea alea... cacatu asta a reusit sa ma scoata din spiritul sarbatorilor in care am intrat de vreo 3 saptamani... ma rog... revine el... vreau sa zic si eu de bine... cu an nou fericit si alte alea... sa va aduca mosu ce vreti si alte urari de sezon... doua saptamani nu mai prestez pe blog( nu ca ar durea pe cineva in pula), asa ca va las in compania minunatilor mei colegi( se aud zvonuri ca si strumf si-ar misca curu` lenes si s-ar apuca sa scrie... sa vedem)... acestea ziind fise va urez sarbatori cu bine( fara toxinfectii alimentare,come alcoolice, trichineloza si alte alea)... numa` bine... ne auzim la anu`( in cazul cel mai optimist)



p.s.1 tin sa multumesc celor care au votat( chiar daca ma asteptam sa fiti, daca nu mai destepti, macar mai informati decat noi... mai ales fericitilor care au votat optiunea patru... pentru voi nu sunt valabile urarile... sa va stea carnatu`n gat... raman la parerea mea ca bulangiu inseamna marlan nu poponar)

p.s.2 depantule stiu coaie ca ai votat dupa toate computerele din redactie, si ca ti`ai pus toti prietenii sa voteze... daca citesti asta si incepi sa faci spume la gura... nici nu ma asteptam la altceva din partea ta( stiu... muie coaie.. muie... le-am nimerit?!?)...si cam gata ca deja suna a testament...
pana data viitoare... sanatate la pasarele

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.