miercuri, 10 decembrie 2008

Motive

trebuie sa le ai ca sa justifici o actiune... "da domnu` politist, eram beat si dupa ce am violat baba i`am tras un topor in cap... da` jur ca nu a fost intentionat... nu`i minic ionele... o sa te iertam noi, dar sa vedem ce le zici baietilor de la bulau cand ora sa te largeasca pe unde nici nu`ti trece prin bila"... si atunci cand o sa`si indese aia pula`n tine, atunci, de abia atunci o sa stai si sa te gandesti... bah chiar merita asta... ce dracu` am avut cu baba... stiu mah ca am baut... si atunci ochii ti se deschid... nu mai pun alcool pe limba... ca uite unde am ajuns... epifanie... cacat... nu de asta... pentru ca esti bou... in general chestiile naspa pe care le faci le faci din cauza ca partea bovina a mamei din care a iesit te domina genetic... dar trebuie sa avem motive... trebuie sa mananc pentru ca imi este foame... sa ma fut pentru ca or sa`mi crape coaiele daca nu fac ceva... si atunci apar ideile si compromisurile... recunoaste in pula mea ca faci asta din instinct... mananci, te caci, te futi, te orice pentru ca asa iti spune ceva din interior... asa ca nu mai plange ca boul ca de ce toate ti se intampla numai tie... pentru ca darwin avea dreptate... numai cei adaptati supravietuiesc... daca instinctele tale iti domina parte cerebrala... atunci mult succes la concursul de miss bulau...

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.