luni, 15 decembrie 2008

4 din 69

depanatu` a zis odata o chestie desteapta... bah stiu ce vreau de la viata... bani degeaba... am stat m`am gandit... si iar m`am gandit... si mi`a picat fisa... nene vreau sa castig la loto premiul cel mare... pe bune... e visul meu de vreo doi ani... mi`am facut o gramada de planuri ce as face cu banii, numai ca momentul de glorie se incapataneaza sa aiba loc... si ma intreb, uneori in momente de maxima concentrare, gen cand sunt pe buda... de ce nu mi se intampla si mie... de fiecare data am luat doar sasele din numarul din titlu... rau de tot... si apoi mi`a picat fisa... exact ca`n bancurile cu bula... joaca in mortii tai odata... da ba... ce bou sunt... nu am jucat... si daca nu am jucat de din cauza lu` depanatu`... care in momentele lui de maxima luciditate a zis "bah am stat si m`am gandit si mi`am dat seama care ar fi cea mai buna exemplificare pentru extaz si agonie: sa castigi la loto, si dupa sa afli ca ai sida...." da bah... mersi ca mi`ai distrus un vis...


p.s. daca nu vi se pare ca are vreo coerenta, nu e de la voi, e de la mine... cacaturile gandite lunea dimineata, dupa un somn chinuit, sunt cele mai proaste, ca si glumele de altfel

p.s. 2 regula se aplica si daca vezi pinguini pe lacul baneasa, indiferent de zi

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.