marți, 1 mai 2012

Ziua in care mi-am redobandit spinarea

Azi a trosnit! A trosnit atat de tare incat in prima faza m-am ciupit de fatza sa imi dau seama daca am paralizat sau nu. Dar sa nu va istorisesc climaxul fara sa trecem prin preludiu ca la curve.

Deci...preludiu:

De vreo 3 luni e tare si ma doare. E rigida ca pula in momentele ei de glorie, atat de rigida incat atunci cand imi legam sireturile ma sprijineam cu fatza de pat. Atat de rigida incat coboram scarile cu topaituri mici de iepure timid si daca ma striga cineva din spate trebuia sa intorc tot animalul ca pot sa am o discutie fatza in fatza. Nu puteam sa dorm decat de spate intr o pozitie foarte tzapana si deja analizam serios ideea de a mi cumpara un sarcofag. Am fost la doctor de i-am facut poze si mi-a zis ca e stramba si ca tre' sa fac gimnastica sa o indrept si ca d'aia ma doare ca e stramba.

Climax:

Nu am fost la doctor. Azi ma duceam la munca cum face orice roman cu un dezvoltat simt al raspunderii de 1 mai. Mi-am dezvoltat un stil aparte de mers care sa implice o miscare cat mai mica a trunchiului. E un fel de moonwalk numa' ca in fatza, nu e asa spectaculos. M-am dat jos din masina cat mai aproape de intrarea in cooperativa unde muncesc eu cand din senin s a intamplat. A trosnit. A trosnit atat de tare incat s-au speriat doua colege care mergeau in fatza mea. A trosnit atat de tare incat au zburat vrabiutele din bradu' din spate. A trosnit atat de tare incat a sfasiat materialul spatio-temporal si mi-a transportat spinarea inapoi in timp pe vremea cand nu ma durea si era mobila ca o trestie in vant.

Asta e ziua in care mi- am redobandit spinarea!

5 comentarii:

a lu' Conte de la Scu spunea...

S-o stapanesti sanatos si netrosnita ci plina de alcool!

Ema spunea...

Batranule=))) tu, batran??!???!?!!??

Ema spunea...

Batranule=))) tu, batran??!???!?!!??

Anonim spunea...

hai sanatate:))))

Adina spunea...

fac un masaj de mori;)

 


ne-am prost © 2010.