miercuri, 2 mai 2012

Lucruri pe care vreau sa le fac io in concediu - I


Cum deja bine stiu toti prietenii mei, colegii mei, prietenii colegilor mei, vecinii prietenilor colegilor mei, rudele vecinilor prietenilor colegilor mei si cam toata lumea care a interactionat fie si razant cu mine in ultima vreme PLEC IN CONCEDIU!!! Dupa multi ani de munca la saiba fara pauza de zici ca ii faceam concurenta lu' Sisif plec am-pulea sa ma plimb. Si nu pana in Bragadiru'. Plec pana la dracu' si (posibil) inapoi.

Cel mai tare si mai tare imi doresc din tot sufletul meu negru sa fac un militian londonez (d'ala cu caciula in forma de penis de balena lanoasa) sa schiteze un gest in post. Il gadil, ii ragai a mujdei cu ceafa de porc in nas, platesc o prostituata sa ii faca o felatie la caciula...ceva orice. Vreau sa vad cu ochii mei ca nu sunt de carton baietii aia.

Vreau sa poza cand ii prezint salutu' nazist lu' Hitler de la Madame Tussauds, poza pe care dupa sa mi-o imprim pe un tricou si sa o bag intr-un chenar roz sub forma de inimioara si sa scriu intr-un colt: " BFF"

Vreau poza cu turnu din Pisa da' nu d'aia cum au toti coalarii care imping turnu'. Vreau sa fie mai de departe si vreau sa stau pe spate. Si mai vreau sa fiu deschis la pantaloni. Sa vada tot mapamondu' ce erectie de piatra am. Si cu asta imi fac tricou.

Vreau sa mananc carnati de bere facuti in crater la Vezuviu. Ca tot a inceput sa bolboroseasca iar. Cu astia imi fac tricou numa' daca imi cade din gura si dau pe mine.

In toate aeroporturile prin care o sa trec vreau sa incep discutiile telefonice cu "Shalom" si sa le termin cu "Allahu Akbar".

Vreau sa lipesc un sticker cu "I LOVE KKK" pe o masina foarte scumpa in Peckham.

Daca mai imi vin si alte ideei fac si partea a doua.

8 comentarii:

ana spunea...

sa-ti spun ce ai uitat?

Sperminator 2.0 spunea...

chiar te rog:)

a lu' Conte de la Scu spunea...

Iti zic eu....SA O IEI SI PE EA :)

Sperminator 2.0 spunea...

pai o iau si pe ea, ce crezi ca o lasam acasa:)) tin la viata mea:P

ana spunea...

l-ai uitat pe Ozzy, o sa-l acompaniezi cu ragaituri de la bere; o sa stai cu ochii bulbucati la mumii egiptene si comori romane la British museum, o sa descifrezi documentele alea secrete de la Vatican, o sa-ti treaca prin cap sa jefuiesti banca din Firenze, la Banca Angliei o sa renunti instant :P) o sa vezi cel mai frumos lac cu care o sa ai de-a face in toata viata ta (si o sa te oblig sa faci cunostinta cu apa :P); o sa-ti pitesc aparatul ca de data asta sa vezi Venetia si altfel decat prin obiectiv, o sa ti stea bine cu berea langa tine peste tot si mai ales... o sa-ti stea bine langa mine :))

Sperminator 2.0 spunea...

deci trebuie sa fac si partea a II-a:)

ana spunea...

claar! + concentration camp si biserica de oase... partea a doua va fi creepy

Sperminator 2.0 spunea...

Eu ma refeream ca trebuie sa fac partea a 2-a pt vacanta de la Londra nu pt aia de la Praga. Pt aia de la Praga fac in august:)

 


ne-am prost © 2010.